Foto Galeri Haber Yaşam Kültür-Sanat Çevre Gezi Spor Doğa ve İnsan

Sakal modası dev markayı 8 milyar dolar zarara uğrattı 8 Ağustos 2019, Perşembe cumhuriyet.com.tr

Haber görseli
1
Televizyon ve sinemada etkili olan sakal modası gençler arasında da hızla yayılınca dünya devi bu durumdan etkilendi. Dünyanın en büyük perakende satış şirketi Procter&Gamble (P&G)çatısı altındaki Gillette markası, gençlerin jiletten vazgeçerek sakal bırakmasından dolayı 8 milyar dolar zarara uğradı.
Haber görseli
2
KÖPÜK-JEL-BALSAM SATIŞLARI DÜŞTÜ

118 yıllık markayı 2005'te 57 milyar dolara satın alan P&G yetkilisi Jon Moeller, "Sakal tıraşlarına rağbetin azalması doğal olarak tıraş bıçakları, köpük, jel ve traş sonrası balsam gibi ürün satışlarımızı de olumsuz etkiledi” dedi.