Egzersiz yapın
Egzersiz mutluluk hormonu salgılamanızı sağlar. Eğer dışarı çıkmak zorunda değilseniz güzel bir yürüyüş yapın ve kan dolaşımını sağlayın, çeşitli hareketlerle egzresiz yapın
1
Egzersiz yapın Egzersiz mutluluk hormonu salgılamanızı sağlar. Eğer dışarı çıkmak zorunda değilseniz güzel bir yürüyüş yapın ve kan dolaşımını sağlayın, çeşitli hareketlerle egzresiz yapın
Eğlenin
Her zaman biryerlerde bir şeylerle meşgulseniz, önemle şeyleri kaçırıyor olabilirsiniz. Eğer eğlenceli bir şeyler yapma fırsatınız varsa hemen yapın ve boşverin.
2
Eğlenin Her zaman biryerlerde bir şeylerle meşgulseniz, önemle şeyleri kaçırıyor olabilirsiniz. Eğer eğlenceli bir şeyler yapma fırsatınız varsa hemen yapın ve boşverin.
Derin bir nefes alın
Stres altında olduğunuzu düşündüğünüz zaman derin bir nefes alın. İnsanların rahatlamak için tercih ettikleri yollar farklıdır. Yürüyüş, meditasyon, güzel bir banyo sizi rahatlatabilecek seçeneklerden olabilir.
3
Derin bir nefes alın Stres altında olduğunuzu düşündüğünüz zaman derin bir nefes alın. İnsanların rahatlamak için tercih ettikleri yollar farklıdır. Yürüyüş, meditasyon, güzel bir banyo sizi rahatlatabilecek seçeneklerden olabilir.
Mizah duygunuzu koruyun
Eğer stres kaynağınızı paylaşma şansınız varsa konuyla dalga geçebilir, sorunu hafifletebilirsiniz.
4
Mizah duygunuzu koruyun Eğer stres kaynağınızı paylaşma şansınız varsa konuyla dalga geçebilir, sorunu hafifletebilirsiniz.
Doğru beslenin
Stresli olduğunuz için pasta, kek, çikolata, cips gibi gıdaları çokça tüketmeyin. Bu stresinizin azalmasına yardımcı olmaz. Beden ve zihne faydalı besinler yiyin. Yeşil gıdalar tüketmeniz bağışıklığınızı güçlendirirken, zihinsel olarak da rahatlamanızı sağlar.
5
Doğru beslenin Stresli olduğunuz için pasta, kek, çikolata, cips gibi gıdaları çokça tüketmeyin. Bu stresinizin azalmasına yardımcı olmaz. Beden ve zihne faydalı besinler yiyin. Yeşil gıdalar tüketmeniz bağışıklığınızı güçlendirirken, zihinsel olarak da rahatlamanızı sağlar.
Farkedin
Stresin sizi alıp götürmesine izin vermeyin. Strese neden olan durumu farkederek, düzeltmeye çalışın. Sizi çok fazla etkilemesine izin vermeden, olumsuz etkilerinden korumanın en önemli yolu budur.
6
Farkedin Stresin sizi alıp götürmesine izin vermeyin. Strese neden olan durumu farkederek, düzeltmeye çalışın. Sizi çok fazla etkilemesine izin vermeden, olumsuz etkilerinden korumanın en önemli yolu budur.
Her zaman mutlu olun
Stres faktörlerini sakinlikle karşılayın. Başınıza gelen iyi olaylar için teşekkür edin. Böylece güneşli havayı gri bulutlar ve fırtınadan daha çok farkedeceksiniz.
7
Her zaman mutlu olun Stres faktörlerini sakinlikle karşılayın. Başınıza gelen iyi olaylar için teşekkür edin. Böylece güneşli havayı gri bulutlar ve fırtınadan daha çok farkedeceksiniz.
Haberlere ara verin
TV'de yer alan olumsuz birçok haber sizi bugün ya da gelecekle ilgili stres altına sokabilir.
8
Haberlere ara verin TV'de yer alan olumsuz birçok haber sizi bugün ya da gelecekle ilgili stres altına sokabilir.
Uyuyun
Uyumak bazı olayları daha sonra yeniden değerlendirebilmenizi sağlar. Dinlendikten sonra sakince yeniden sorunun üzerinde düşünün.
9
Uyuyun Uyumak bazı olayları daha sonra yeniden değerlendirebilmenizi sağlar. Dinlendikten sonra sakince yeniden sorunun üzerinde düşünün.
Sessizlik ve barış
Her zaman gülümse. Bu rahatlamak için en kolay yöntemdir.
10
Sessizlik ve barış Her zaman gülümse. Bu rahatlamak için en kolay yöntemdir.