Kapat
A+ A-

Her iki saniyede bir ürün satılıyor

Dijital alışverişin amiral gemisi GittiGidiyor’un kaptanından dikkat çeken bilgiler.
Yayınlanma tarihi: 27 Ekim 2015 Salı, 05:44

[Haber görseli]

Türkiye’nin en büyük dijital alışveriş platformu GittiGidiyor’un bir numarası Öget Kantarcı ile buluştum, bana “amiral gemisi”nin seyir defterini açtı...

İşte GittiGidiyor hakkında bütün bilmek istedikleriniz:

Öget Kantarcı kim?

Lise eğitimimi Koç Lisesi’nde tamamladı. 1999 yılında Koç Üniversitesi’nden mezun oldu. Peugeot Kurumsal Satış departmanında çalışma hayatına başladı. Ardından Turkcell Kurumsal Satış Müdürü oldu ve aynı bölümde Satış Direktörü unvanını alarak kariyerine devam etti. Estore ile başladığı e-ticaret kariyerine 2009 yılında Alman Perakende ve e-ticaret devi Otto Group’un Genel Müdür Yardımcısı olarak devam etti. 2014 Ocak ayında bir eBay şirketi olan GittiGidiyor’un Ticari Direktörü oldu. 1 Ağustos 2015’ten beri GittiGidiyor Genel Müdürlüğü görevini sürdürüyor.

Ödülleri:

Euro Cloud Ödülleri’nde “Yılın Bulut Hizmeti Müşterisi” Avrupa İş Dünyası Ödülleri’nde (European Business Awards - EBA) 2015-2016 Türkiye Ulusal Şampiyonu Great Place to Work Turkey – Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesi.

İşyerinde langırt

GittiGidiyor’da çalışanları mutlu etmek üzere ayrılmış özel bir bütçe var. Ekip elemanları yorulduklarında masaj koltuğuna oturarak rahatlıyor, video oyunları ile stres atıyor, langırt oynuyor. Çalışan herkes spor yapmaya teşvik ediliyor. Bu arada eBay bünyesinde oldukları için yurtdışından gelen uzmanlar insan yönetimi konusunda seminerler düzenliyor. Burada başarılı olup yönetici konumuna gelecek olanlar da ABD’de Kaliforniya kampusunde liderlik programına katılıyor.

Zaten işe alacakları elemanda en çok dikkat ettikleri husus eğitime açık olup olmadığı.

[Haber görseli]Rakamlarla GittiGidiyor

Aylık ziyaretçi: Ortalama 30 milyon

Üye sayısı: 13.5 milyonu aşkın

İşlem yoğunluğu: Her 2 saniyede yaklaşık 1 ürün satılıyor

Büyüme hızı: 2015’te geçen yıl aynı döneme oranla yüzde 58’lik bir artış var.

Mobildeki ziyaret sayısı: 2015’in üçüncü çeyreği 2014 üçüncü çeyreğine göre yüzde 92 arttı.

Mobil satış hacmi: Geçen yıla oranla yüzde 98 büyüdü.

En çok alışveriş yapılan gün: Pazartesi En çok alışveriş yapan iller (sırasıyla): İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Kocaeli, Konya, Adana, Muğla ve Balıkesir

2015’in ilk 9 ayındaki yeni üye sayısı: 1 milyon 516 bin.

Cumhuriyet İMECESİ