Yeni fiesta: Daha çok duygu daha çok eğlence

Segmentinin sevilen modeli Ford Fiesta, Avrupa’daki 40 yılı aşkın tarihinde sunduğu en kapsamlı ve farklı versiyonlara sahip yeni nesli ile Türkiye yollarına çıkmaya hazırlanıyor.

Yayınlanma: 24.09.2017 - 23:14
Abone Ol google-news

Farklı karakterleriyle çok daha geniş müşteri kitlesine ulaşmayı hedefleyen Yeni Fiesta, geliştirilmiş sürüş dinamikleri, yeni teknolojik özellikleri, araç içi bağlantı ve eğlence sisteminin yanı sıra iç ve dış tasarımında farklı renk kombinasyonlarıyla gelen kişiselleştirme özellikleri sayesinde tarzıyla öne çıkmak isteyenlere de hitap ediyor.

Segmentinin en teknolojik ve donanımlı modellerinden biri olmaya hazırlanan Ford Fiesta, 8.0 inçlik yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekran aracılığıyla Sync3 araç içi multimedya sistemi ile sesle komut sistemi sunarak dünyaya bağlanıyor. Ayrıca 10 hoparlörlü ve 675 watt’lık B&O Play ses sistemi sınırsız müzik ve eğlence vaat ediyor.

Fiesta’nın segmentine öncü olacak sürüş destek sistemleri arasında gece görüşü de sağlayan ve Ford’da ilk defa sunulacak olan yaya algılama özellikli çarpışma önleme yardımcısı gibi özellikler de bulunuyor. Çevik ve sportif sürüş dinamikleri ile geniş bir hayran kitlesine sahip olan Fiesta, yeni neslinde de performanstan taviz vermiyor ve sürüş keyfini daha da ileriye taşıyor. Geliştirilmiş süspansiyon ve elektronik tork kontrolü sistemiyle virajlarda yüzde 10 daha fazla yol tutuş sunan otomobil, ayrıca yüzde sekiz iyileştirilmiş fren mesafesine sahip. Yeni Ford Fiesta’da, yüksek performanslı ve verimli 100 beygirlik 1.0 litre üç silindirli EcoBoost benzinli motoru otomatik şanzımanla sunuluyor. 85 beygir gücündeki yeni 1.5 litre TDCi dizel ve yine yeni 1.1 litre üç silindirli benzinli motor ise sadece manuel şanzımanla satın alınabilecek.

Müşterilerin hayal ettikleriyle donatıldı

Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Genel Müdür Yardımcısı Özgür Yücetürk, “Yeni Fiesta’’da, müşterilerimizin Fiesta tutkularını paylaşarak bunu daha fazla seçenek ve kişiselleştirme imkânıyla ileriye taşıdık. Şimdi, her beğeniye uygun, B segmenti müşterilerinin birkaç yıl önce ancak hayal edebilecekleri ileri teknolojiler ve özelliklerle donatılmış bir Fiesta seçeneğimiz var. Keyifli sürüş deneyimi, Fiesta’nın cazibesinin merkezinde yer alıyor ve tüm yeni Fiesta’larımız nesiller boyu sürücüleri memnun eden karakterine sadık kalırken bugüne dek en keskin, sportif ve en dengeli performansı sergiliyor. 2018 ortası itibarıyla sunacağımız tüm versiyonlar ile Fiesta ‘segmentinin en çok seçenek sunan ve en teknolojik aracı’ olacak” dedi.

Hilux Hi-Cruiser’e yeni motor

Toyota’nın üst düzeyde kalite, dayanıklılık ve sağlamlık simgesi olarak öne çıkan pick-up modeli Hilux’ın Hi-Cruiser, otomatik vites versiyonu yeni 2.4 litrelik dizel motor seçeneğiyle iddiasını şimdi bir adım daha öteye taşıyor.

Hilux’ın 2.4 litrelik 4x4 Hi- Cruiser versiyonu, yerini aldığı 2.8 litrelik motora oranla 100 kilometrede ortalama 0.7 litre daha düşük yakıt tüketimiyle dikkat çekiyor. Hilux’ın Euro 6 emisyon standardına sahip yeni 2.4 litrelik dizel motoru, 150 beygir güç üretiyor. Euro 6 normlarına sahip 2.4L D-4D motorlu Hilux’ın tüm versiyonlarında yer alan 12 litrelik AdBlue deposu ise daha düşük emisyon ve daha düşük tüketim sağlıyor.

Volvo XC40 tanıtıldı

Resmi tanıtımından kısa bir süre önce Macaristan distribütörü tarafından fotoğrafları yanlışlıkla yayımlanan XC40’ın fotoğrafları, nihayet resmi olarak yayımlandı. BMW X1, Audi Q3 ve Mercedes GLA gibi küçük lüksler sınıfında rekabet edecek olan XC40, markanın 2020 yılına kadar global satışlarını yüzde 50 oranında artırarak 800 bin adede ulaşma hedefinin önemli bir parçası XC40’ın siparişlerini Avrupa ve ABD’de bu ay almaya başlayacak olan Volvo, teslimatlara ise 2018 yılının ilk çeyreğinde başlayacak. İki farklı motor seçeneği ile satışa sunulacak olan XC40’ta isteyenler dizel, isteyenler ise benzinli motoru tercih edebilecek. 190 beygirlik 2.0 litre dizel motorun görev aldığı XC40’ın benzinli tarafında ise 250 beygirlik 2.0 litre motor bulunuyor. Her iki motor da sekiz ileri otomatik şanzımanla ve dört çeker sistemle birlikte geliyor. XC40’ın tamamen elektrikli ve plug-in hibrit versiyonu ilerleyen zamanda yollardaki yerini alacak. XC40’ın standart güvenlik ekipmanları arasında Volvo’nun dördüncü nesil City Safetysistemi yer alıyor. Çarpışma önleyici bu sistem tehlike anında 60 kilometre hıza kadar aracı fren yapıp durdurabiliyor. Ayrıca sistemin içinde şerit takip sistemi de bulunuyor. Volvo, yarı-otonom Pilot Assist sistemini ise opsiyon olarak sunuyor.

XC40’taki ‘ilk’ler

1. Akıllı telefonlar için kablosuz şarj

2. 60 kilometre hıza kadar aracı durdurabilen dördüncü nesil City Safety sistemi

3. Göteborg’un 3 boyutlu haritası

4. Kapı içinde hoparlörler artık yok

5. Care by Volvo servisinin sunulduğu ilk model

6. Aile ve arkadaşlar için araç-paylaşma opsiyonu

7. CMA platformunda yükselen ilk model


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon

En Çok Okunan Haberler