Yılbaşı hediyesi sağlıklı yaşam

Yılbaşına az bir süre kala bir yandan sevdiklerimize özel bir hediye ararken diğer taraftan da "Bu yıl..." diye başlayan 2009'da yapılacakların listeleri hazırlanıyor; bazen yazıp, imzalayıp duvara asarak ya da sessizce içimizden geçirerek... Yeni yıldan herkesin farklı beklentileri olmakla birlikte daha sağlıklı beslenmek ve spor yapmak bütün bu listelerde ilk 5 madde arasında yer alıyor.
Yayınlanma tarihi: 23 Aralık 2008 Salı, 14:14

Bu yılbaşında Club Sporium’un özel spor paketi, kent içinde spora başlamak isteyenler için oldukça cazip.

Yılbaşı için özel olarak hazırlanan ve 15 Ocak’a dek alınabilecek bu programlarla deneme paketi sahipleri Akatlar veya Bostancı Club Sporium’un tüm imkânlarından 2 ay boyunca yararlanabiliyor. Deneme programının uzun bir süreyi kapsamasının nedeni egzersiz ve diyet söz konusu olduğunda değişiklik yapma isteğinin, değişikliğin ertesi gün gerçekleşmeyeceğinin fark edildiği anda azalıyor olması. İrade gücü ancak kısa süreli olarak işe yarıyor, gerçekten istenilen sonuçlara ulaşabilmek için bir plan çerçevesinde disiplinli ve motive bir şekilde çalışmak gerekiyor.

Son yıllarda “bağımlılık” haline gelen spor salonlarında her türlü aktivite yer alıyor. Açık ve kapalı yüzme havuzları yüzme meraklıları için sağlığın bir numaralı yeri. Yine açık ve kapalı tenis kortları, streetball - basketbol alanı, fitness bölümü, aerobik alanı, koordinasyon salonları, pilates çalışma programı, vucut geliştirme, boks, yağ yakma programları, step dans, yoga, latin dans ve sirtaki dersleri de spor salonlarının vazgeçilmezleri. Bu hafta uygulayacağımız egzersiz haraketi ise sırt bölgesindeki ağrıları önlemeye yönelik olacak. Egzersiz hareketi sırasında teres majör - teres minör kaslarını (Üst sırt bölgesi) çalıştıracağız. İlk olarak parmaklarınızı başınızın arkasında birleştirin ve üst sırt bölgesinde bir gerilim yaratmak üzere kürek kemiklerinizi bir araya çekin ve göğsünüzü yukarı doğru hareket ettirin. Bu pozisyonu 6 saniye koruyun. Daha sonra başınızı hafif bir şekilde göğsünüze doğru yaklaştırın. Boyun bölgesinde gerilim meydana gelecektir. Streching’i uyguladıktan sonra gevşeme hareketleriyle egzersizi sonlandırın.

A+ A-

Okumadıklarınız

Bu kategoriye ait, henüz okumadığınız haberler listelenmektedir. Tümünü görüntülemek için tıklayınız.