İnternetten en fazla alınan mobilya ''puf''

Türkiye'nin ilk online mobilya firması NUEV, internetten mobilya alışveriş oranını 400'de bire çıkarmayı başardı. İnternetten en fazla alınan mobilya ise, Lazzoni'yi ABD'de marka yapmayı başaran firmanın 4. kuşak temsilcisi Efe Kababulut tarafından tasarlanan ''box yataklı puf'' oldu.
Yayınlanma tarihi: 9 Temmuz 2013 Salı, 09:18

E-ticarette en az tercih edilen sektörlerden mobilya, Lazzoni’nin online markası NUEV ile adeta “tabuları” yıkıyor. Online mobilyayı tasarlayıp üreten ve ürün yelpazesini hızla geliştiren NUEV, ARGE çalışmaları ile ürünlerini, tüketiciye uygun şekilde tasarlıyor, giderek daha da küçülen evlere uyarlıyor.

Efe Kababulut, ABD kadar artık Türkiye’de de zamanın altın değerinde olduğunu ifade ederek, insanların mobilya almak için bile mağaza mağaza dolaşmak istemediklerini kaydetti.


Önce küçük ürünler alınıyor

Kababulut, bunu değerlendiren NUEV’in girişimleri ile daha önce e-ticarette toplam binde 1 olan online mobilya satın alıcısı oranının 400’de bire kadar çıktığını, bunun NUEV’e özel olduğunu ifade ederek, şunları söyledi:

“İnternetten mobilya almayı deneyenler ilk olarak daha küçük ve uygun fiyatlı ürünleri tercih ediyor. Örneğin başta 100 liralık bir ürün alan müşterimiz daha sonra oturma odasına koltuk, yatak odasına yatak, mutfağına 10 kişilik yemek masası alabiliyor. Bu aşamada tüketiciye sunduğumuz ürün seçeneği çok önemli. Küçük boyutlarda olan ama fonksiyonel ürünler öne çıkıyor. Tıpkı tasarladığım ‘box yataklı puf’ gibi. Aynı zamanda yatak olabilen bu ürün şu an NUEV’in satışlarında ilk sırada. Çok sevildiği gibi bu ürünle ilgili en ufak bir şikayet bile gelmedi.”

A+ A-

Okumadıklarınız

Bu kategoriye ait, henüz okumadığınız haberler listelenmektedir. Tümünü görüntülemek için tıklayınız.