Yapı Kredi Çağrı Merkezi'nden ilginç arama verileri

Yapı Kredi Çağrı Merkezi, hızlı ve etkili arama yapabilmek için Türkiye genelinde yılda 3.5 milyon müşteriye ulaşarak bir erişim skorlaması gerçekleştirdiğini duyurdu.
Yayınlanma tarihi: 25 Nisan 2009 Cumartesi, 09:09

Yapı Kredi Çağrı Merkezi'nden yapılan açıklamada, müşterilerine kaliteli ve hızlı hizmet sunabilmek için kimin hangi saatlerde aranması gerektiği sorusundan yola çıkan Yapı Kredi Çağrı Merkezi'nin yaş, cinsiyet, meslek ve oturulan bölgeye göre çarpıcı ve renkli sonuçlara ulaştığı kaydedildi.

Yapı Kredi Çağrı Merkezi'nin ''Hangi gün ve saatte kim aranır?'' analizinden çıkan bazı ilginç sonuçlar şöyle sıralandı:
''Karadeniz ve Doğu Anadolu bölgelerinde ikamet eden müşteriler sabah saatlerinde aranmayı tercih ediyor.
Batı ve deniz kıyısındaki bölgelerde yaşayan müşteriler öğleden sonra saatlerinde aranınca daha verimli sonuçlar alınıyor.
Ev hanımları, öğrenciler aramak için en ideal zaman sabah saatleri.
İlkokul ve ortaokul mezunu olan müşterilere sabah, lise ve üstü eğitim seviyesindeki müşterilere ise akşamüstü ulaşılıyor.
Kamu sektörü çalışanları sabah saatlerinde, özel sektörde çalışan veya serbest meslek sahibi müşteriler ise akşamüstü aranmalı.
Esnaf ve tüccara öğleden sonraki yoğun işlerini engellememek adına sabah etkileşim kurmaya çalışılırken öğretmen ve polis gibi meslekleri icra eden müşterilere akşam 5'ten sonra ulaşılıyor.
İstanbul'da erişim oranı en yüksek saat dilimi 17.00–18.00.''

A+ A-

Okumadıklarınız

Bu kategoriye ait, henüz okumadığınız haberler listelenmektedir. Tümünü görüntülemek için tıklayınız.