Kapat
A+ A-

Seiko Optik Türkiye, sosyal sorumluluk projeleri ile ödül aldı

Türkiye genelinde bilinçlendirme kampanyası başlatan ve sosyal duyarlılık oluşturmayı hedefleyen Seiko Optik Türkiye’nin göz sağlığı, gözlük kullanımı ve düzenli göz muayenesi konularına dikkat çekmek için hayata geçirdiği, ‘Gözümün Değeri’ projesi ‘Karanlık Oda’ etkinliği, Portekiz’in Lizbon kentinde düzenlenen ve Global Seiko ülkelerinin katıldığı toplantıda ‘En İyi Pazarlama Aktivitesi’ ödülüne
Yayınlanma tarihi: 11 Ağustos 2018 Cumartesi, 19:21

[Haber görseli]

Seiko Optik Türkiye’nin geliştirdiği ‘Gözümün Değeri’ projesi ‘Karanlık Oda’ etkinlikleri ile bireylere eğlenceli bir oyun üzerinden göz sağlığının önemi anlatılıyor. 4 m²’lik tamamen karanlık bir alanda katılımcılar; ses komutuyla bir nesneyi bulmaya, görmeden yazı yazmaya ve çok az ışıkta okumaya çalışıyor. Karanlık ortamda en basit gündelik aktiviteleri yapmanın zorlaştığının altını çizen marka göz sağlığının önemine, düzenli göz muayenesinin gerekliliğine ve kaliteli gözlük camı kullanımına vurgu yapıyor ve bu konularda toplumsal bilinçlenmeyi amaçlıyor. Şu ana kadar Trabzon ve Antalya’da 617 kişinin deneyimlediği ve yaklaşık 3.000 kişinin bilinçlendirildiği etkinlik, Eylül ayında 3. Etabında İstanbul’da meraklılarıyla buluşacak ve yıl sonuna kadar pek çok şehirde yer almaya devam edecek. Proje 2019 yılında da devam ederek Türkiye’nin birçok şehrine ulaşacak.

Projeleri ile Avrupa’ya örnek oluyor

Türkiye pazarındaki üretim yatırımlarına ek olarak; kaliteli hizmet, hızlı servis ve satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetini artırmak amacı ile öncelikle İstanbul, Ankara ve İzmir’de lojistik merkezleri kuran Seiko Optik Türkiye, 6.000 optik mağazanın yaklaşık 700’ünde yer alıyor. Türkiye’de % 20 seviyelerinde olan gözlük kullanım oranını % 65-80’lere çekerek, gelişmiş ülkeler statüsünde yer almayı hedefleyen Seiko Optik Türkiye merkez ofisi, sosyal ve toplumsal duyarlılık ile hareket ediyor. Göz sağlının önemi üzerine geliştirilen projeler ve sağlanan başarı tüm ülkelere örnek oluyor.

Seiko Optik Türkiye adına ödülü alan Satış & Pazarlama Müdürü Faruk Ulusoy, ‘Toplumumuzda göz sağlığı bilinci henüz istenilen düzeyde değil. Gözde meydana gelen bir problem vücuttaki birçok hastalığı tetikleyebiliyor, göz sağlığının yaşam konforu üzerinde doğrudan etkisi var. Biz temel yaklaşımımız olan sosyal ve toplumsal duyarlılık ile özel projeler geliştirerek, daha çok bireye daha etkili bir yoldan ulaşmaya ve gözümüzün önemini anlatmaya çalışıyoruz. ‘Gözümün Değeri’ projesi ile bireylerle birebir temasa geçerek, göz sağlığının önemine eğlenceli bir oyun üzerinden dikkat çekiyoruz. Göz Sağlığı Danışmanımız Op. Dr. Özgür Gözpınar’ın kaleme aldığı makaleler ile görme sorunları, göz hastalıkları ve göz sağlığını korumanın yolları gibi konularda toplumun doğru bilgiye ulaşmasını sağlıyoruz. ‘Baktığımız Yerler Yeşerecek’ projesi kapsamında TEMA Vakfı iş birliği ile 10 bin fidan dikerek oluşturduğumuz ‘Hatıra Ormanı’ ile toprağa şükranlarımızı sunuyoruz. Tüm bu yaptığımız çalışmalar ve Gözümün değeri projesi ile Türkiye Ofisi olarak Global Seiko ülkeleri arasında ‘En İyi Pazarlama Aktivitesi’ ödülüne layık görüldük, projelerimiz globalde de beğeniliyor ve takdir görüyor, bu da bizleri çok mutlu ediyor’ dedi

Cumhuriyet İMECESİ