Peugeot büyümeyi sürdürecek

Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, 2018’de hedeflerinin yüzde 15 büyüme olduğunu söyledi.

Yayınlanma: 31.12.2017 - 19:27
Abone Ol google-news

Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, 2017’de toplamda yüzde 14, binekte yüzde 17 büyüme sağladıklarını belirterek, 2018’de ise yüzde 15 büyüme hedeflediklerini söyledi. Gelecek yıl büyümenin model kaynaklı olmayacağına dikkat çeken Anaç, “Yüzde 15 büyüme model kaynaklı olmayacak. Bayi teşkilatlarında yeni bir yapılanmaya gideceğiz. Müşteri memnuniyetine odaklanacağız, verimlilik ve üretkenliği artıracağız. Bayi başına satışı artırmayı hedefliyoruz. Şu anda satışlarda filo payımız yüzde 40. Bizim hedefimiz yeni satış stratejimiz ile perakendenin payını artırmak, önemli oranda artırmak” diye konuştu. 2018’de önemli yeniliklere de imza atacaklarını belirten Anaç, “2 model üzerinde çalışılıyor, ancak henüz lansman tarihleri net değil” dedi.

41 bin adetlik satış

2017’de söyledikleri gibi SUV atağı yaptıklarını ve müşterinin bunu gördüğünü vurgulayan Anaç, “Bugün kendi segmentinde 3008’in üstüne araç yok. Üç ayda yaklaşık bin adet Peugeot 3008 sattık. 5008 satışlarımız da çok iyi gitti. SUV pazarı daha da büyüyecek” dedi. Peugeot Türkiye’nin 2017’de yaklaşık 41 bin adetlik bir satışla yüzde 4’ün üzerinde bir pazar payı elde ettiğini belirten Anaç, “2016 yılı ile mukayese edildiğinde bunun önemli bir büyüme ve başarı olduğunu söyleyebiliriz. Özellikle SUV ailesinin başarısının altını çizmemizde fayda var. Yeni SUV Peugeot 3008 modelimiz de talebin hâlâ çok yüksek olduğunu ve daha fazla araç bulunması durumunda daha da fazla satış gerçekleştirmiş olacağımızı belirtmek isteriz. Kasım sonu itibarıyla toplam satışımız 34 bin 239 adet. Geçen seneye göre, 3 bin 862 adet daha fazla araç satmış durumdayız. 2017 sonuçları ile Peugeot Türkiye 3 yıl üst üste büyüme göstererek önemli bir başarıya imza attı” diye konuştu. Orta vadede yüzde 8 civarı bir pazar payını hedeflediklerini açıklayan Anaç, “Pazar payını iki katına çıkarmak elbette bir yılda yapılacak bir şey değil. Fakat 2020 yılına kadar pazarın iniş ve çıkışları bu süreci etkilese de her sene 1 puan artırarak hedeflenen bu pazar payına ulaşacağız. Şu anki mevcut ürün gamımız, buna ek olarak gelecek yeni modellerimiz ve bayi teşkilatımızın katkılarıyla arzuladığımız hedefe ulaşmamızı sağlayacaklar” dedi.


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon

En Çok Okunan Haberler