Şikayet etmekle kalma
Avustralyalı iki girişimci sosyal medyadaki ‘şikâyet kirliliğini’ azalma ve yapılan şikâyetlerin yetkililere ulaştırılarak düzeltilmesine yardımcı olmayı hedefleyen bir telefon uygulaması geliştirdi.
Winja adındaki uygulamada, kullanıcılara umumi tuvaletlerden kahve fiyatlarına kadar her alanda ürün ve firma adı vererek şikayetlerini özgürce dile getiriyor. Şikâyetler hakkında ilgili firmaları da bilgilendiren uygulama, bu sayede verimli bir süreç oluşturulmasını sağlıyor.
En Çok Okunan Haberler
- Depremden bir saat önce '6-7.2 arası' diyerek uyarmıştı
- Cinsel açıdan en uyumlu 4 burç
- Erdoğan ‘Kent Lokantası’na inanmadı
- Saldırı sonrası İran'dan ilk açıklama
- AFAD: 231 ihbar geldi
- AKP'de 'Rolex' kazası: Paylaştı, sildi
- ‘Artık şatafata son!’
- 'Bu akşam geç geleceğim eve'
- Karaköy sahiline havuz!
- Milli futbolcudan Arda Turan itirafı!