Bayramda en acı bekleyiş... "Sanki bir karanlığın içindeyiz, çıkamıyoruz"

Beşiktaş Arnavutköy’de 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü anması öncesi 4 arkadaşıyla birlikte denize giren 17 yaşındaki Furkan Yıldırım, akıntıya kapılarak kaybolmuştu. Kaybolan gencin gözü yaşlı ailesi, oğullarının kayboluşunun 50’nci gününde Furkan Yıldırım’ın kaybolduğu yerde çocuklarını bayramlık kıyafetleriyle bekledi.

Yayınlanma: 03.09.2017 - 10:15

Beşiktaş Arnavutköy’de 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü anması öncesinde 17 yaşındaki Furkan Yıldırım, 4 arkadaşıyla birlikte serinlemek için denize girdi. Arkadaşlarıyla yüzen Furkan, akıntıya kapılarak bir süre sonra gözden kaybolmuştu. 17 yaşındaki Furkan Yıldırım'ın denizde kaybolmasının 50'nci gününde, gencin gözü yaşlı ailesi Kurban Bayramı'nda sahilde kurulan çadırda kaybolan oğullarından bir haber bekledi. Acılı aile, 50 günün ardından çocuklarından hiçbir haber alamazken, ellerinde Furkan’ın o gün giydiği ve bayramda giyeceği kıyafetlerle bekleyişini sürdürdü. Baba Memduh Yıldırım, oğlunun tişörtünü denize bıraktı. Sahil Güvenlik ekipleri ise acılı aileye bayram ziyaretinde bulunarak çalışmalarının devam ettiğini dile getirdi.

“Kurban bayramı geldi, çocuğumuzun elbisesiyle bekliyoruz”
Acılı baba Memduh Yıldırım, “Çocuğumun denizde kaybolalı 50 gün oldu. 50 gündür haber alamıyoruz çocuğumuzdan. Hiçbir aramalara karşı bir sonuç alamadık. Bekliyoruz çocuğumuzu. Kurban Bayramı geldi, çocuğumuzun elbisesiyle bekliyoruz. Kendisinden bir haber alamıyoruz. Devletimizden çocuğumuzun bulunup, bize verilmesini istiyoruz” dedi.

“Ramazan Bayramında çocuğum yanımdaydı, Kurban Bayramında yok”
Denizde kaybolan oğlunun takım elbisesiyle sahilde bekleyen Memduh Yıldırım, “Ramazan bayramında çocuğum yanımdaydı, kurban bayramında yok. Çocuğum kayboldu. Deniz yarıldı içine girdi sanki. Bulunmuyor, bulamıyoruz. Ne yapacağız? Bilmiyoruz. Bayram var mı yok mu bilmiyoruz. Sanki bir karanlığın içindeyiz, çıkamıyoruz. Bayram hüzünlü, ağlayarak, keder içinde geçiyor. Elimdeki oğlumun takım elbisesi. Bayramda giyeceği elbise buydu. Çocuğumuzun bulunmasını bekliyoruz” dedi.