Bankalardan paranızı geri alın
Milyonlarca insanın bankalar tarafından mağdur edildiğini ifade eden Tüketiciler Birliği Onur Kurulu Başkanı Aydın Ağaoğlu bankalara ödenen masraf kesimleri konusunda tüketiciyi uyardı.
Ağaoğlu "Şu anda Türkiye'de 100'ün üzerinde firma, faaliyete geçerek çağrı merkezleri kurdu ve bankaların tüketicilerden hukuka aykırı tahsil ettikleri dosya masraflarının tahsilinde aracılık edeceklerini öne sürerek, vatandaşlardan para karşılığı dilekçe göndermek suretiyle çıkar sağlıyorlar" dedi.
Aydın Ağaoğlu avukatlar dışında hiç kimsenin hakem heyetleri veya tüketici mahkemeleri nezdinde vekil olarak görev yapamayacağını, dosya takip edemeyeceğini vurgulayarak, bu "açıkgöz" firmaların gönderdikleri dilekçe örneklerinin internet sitelerinde ücretsiz bulunduğunu, arzu edenlerin buralardan alabileceklerini kaydetti.
Masraflarınızı geri isteyin
Dosya masrafı ve kredi kartı aidatlarının geri alınabileceğine dair açıklamaların sanal ortamda tüketicilere anlatıldığını ifade eden Ağaoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Yeni Tüketici Kanunu, BDDK'nın belirlediği bir ücretin alınabileceğini öngörmekte. BDDK, ücret belirlemediği halde bankalar, tüketicilerden dosya masrafı veya benzeri isimler adı altında ücret tahsil etmeyi sürdürmektedir. Bunun iadesi gerekir.”
En Çok Okunan Haberler
- Büyükşehirlerde başa baş seçim
- 'Mahremimizi ortaya saçıyor'
- Belediye çalışanlarına miting ‘yoklaması’
- '30 yıl sonra aynı yanlışın tekrarlanmaması için...'
- Öğretim görevlisi açığa alındı
- Diyarbakır'da dikkat çeken çıkış
- Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan 'altın' kararı
- ‘İçişleri Bakanlığı’nın izni olmadan taktık’
- Özgür Özel'den 'anket' açıklaması!
- ‘Bağış olarak verdim’