Acıbadem Ataşehir Cerrahi Tıp Merkezi’nden
Beslenme ve Diyet Uzmanı Oya Yüksek anlattı:
1
Acıbadem Ataşehir Cerrahi Tıp Merkezi’nden Beslenme ve Diyet Uzmanı Oya Yüksek anlattı:
PORTAKAL:

C ile A vitamini vücutta hücreleri koruyucu özelliğe sahip antioksidan vitaminler arasında yer alıyor. Günde 2 portakal yiyebilirsiniz.
2
PORTAKAL: C ile A vitamini vücutta hücreleri koruyucu özelliğe sahip antioksidan vitaminler arasında yer alıyor. Günde 2 portakal yiyebilirsiniz.
ISPANAK:

Ispanak, içerdiği A ve C vitaminiyle güçlü bir antioksidan. Bu vitaminler bağışıklık sistemimizin zayıflamasını önler. Haftada iki gün ıspanak yenilebilir.
3
ISPANAK: Ispanak, içerdiği A ve C vitaminiyle güçlü bir antioksidan. Bu vitaminler bağışıklık sistemimizin zayıflamasını önler. Haftada iki gün ıspanak yenilebilir.
BALIK:

Balık hem protein hem de iyi bir selenyum ve çinko kaynağı. Selenyum özellikle hücre yaşlanmasını önlüyor ve kalp sağlığını koruyor.
4
BALIK: Balık hem protein hem de iyi bir selenyum ve çinko kaynağı. Selenyum özellikle hücre yaşlanmasını önlüyor ve kalp sağlığını koruyor.
YUMURTA:

Bağışıklık sisteminde görev yapan hücrelerin çoğalması ve yenilenmesi için proteine ihtiyaç var. Yumurtayı haftada 4 kez yiyebilirsiniz.
5
YUMURTA: Bağışıklık sisteminde görev yapan hücrelerin çoğalması ve yenilenmesi için proteine ihtiyaç var. Yumurtayı haftada 4 kez yiyebilirsiniz.
BADEM-CEVİZ:

Badem ile ceviz antioksidan E vitamini içeriyorlar. Bu özellikleri sayesinde de bağışıklığın korunmasında önemli
bir rol üstleniyorlar.
6
BADEM-CEVİZ: Badem ile ceviz antioksidan E vitamini içeriyorlar. Bu özellikleri sayesinde de bağışıklığın korunmasında önemli bir rol üstleniyorlar.
YOĞURT:

Vücudumuzdaki yararlı bakteriler olan probiyotikleri
içeren yoğurt özellikle bağışıklık sistemi için önem taşıyor. Her gün 1 kase yiyin.
7
YOĞURT: Vücudumuzdaki yararlı bakteriler olan probiyotikleri içeren yoğurt özellikle bağışıklık sistemi için önem taşıyor. Her gün 1 kase yiyin.
TAM BUĞDAY:

Tam buğday ekmeği ve yulaf ezmesi gibi tam tahıllar, bağışıklığı koruyucu B6, pantotenik asit, folat, B12, riboflavinin gibi B grubu vitaminler içeriyor.
8
TAM BUĞDAY: Tam buğday ekmeği ve yulaf ezmesi gibi tam tahıllar, bağışıklığı koruyucu B6, pantotenik asit, folat, B12, riboflavinin gibi B grubu vitaminler içeriyor.