BJK'nin reklamına basından da tam destek

Sırtına aldığı Türk Kızılayı reklamıyla bir ilke imza atan Beşiktaş'ın sosyal sorumluluk atağı basından da büyük ilgi ve destek gördü. MTM'nin araştırmasına göre, konu gazetelerde 122 defa yer buldu.

Yayınlanma: 24.08.2009 - 06:12
Abone Ol google-news

Barcelona'nın yıllardır ücretsiz olarak aldığı UNİCEF reklamı Beşiktaş'a ilham kaynağı oldu. Formasına aldığı Türk Kızılay'ı reklamıyla Türkiye'de bir ilke imza atan ve milyonlarca dolarlık reklam bütçesinden de vazgeçen Beşiktaş, hem sporseverlerin hem basının gönlünde taht kurdu. Beşiktaş'ın sosyal sorumluluk çalışmasının, kulübün farklılaşmasında ve marka değerinin artmasında da etkili olması bekleniyor.

Beşiktaş'ın Türk Kızılayı sponsorluğu ile ilgili basın yansımalarını takibe alan Medya Takip Merkezi'nin (MTM) verilerine göre; konu, 8-19 Ağustos tarihleri arasında gazetelere 122 defa haber oldu. Beşiktaş'ın bu haberlerinin %5 gibi önemli bir kısmı, ulusal gazetelerin birinci sayfasından okuyuculara ulaştı.

Aynı araştırma raporuna göre, kulübün sponsorluk haberlerine ayrılan toplam alan yaklaşık 32 gazete sayfası oldu. Basında yer alan haberlerinin tümü pozitif olarak değerlendirilen Beşiktaş, bu haberler ile 70 milyona yakın erişim sağladı.


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon

En Çok Okunan Haberler