Facebook filmine ilgi anne-babalardan
Facebook dünya genelinde üye yoğunluğu ile Türkiye'de rekora imza atarken, sitenin kuruluş öyküsünü anlatan "Social Network" Amerika'daki sinemalarda başarılı bir başlangıçla rekora doğru koşuyor.
Gösteriminin ikinci haftasında 16 milyon dolara yaklaşan hasılat sayesinde, Facebook sadece yapımcıların yüzünü güldürmekle kalmadı, gişe gelirleri açısından da ilk sıraya yerleşti.
Başrollerinde Katherine Heigl ve Josh Duhamel'in oynadığı romantik komedi "Life As We Know It" (Bildiğimiz Kadarıyla Hayat) 14,6 milyon dolar hasılatla "Social Network" filmini takip ediyor.
Üçüncü sırada ise Oscar adayları arasında olması beklenen filmlerden biri olan "Secreteriat" var. John Malkovich ve Diane Lane kadrolu filmde bir yarış atının öyküsü eşliğinde Amerika'nın 1970'ler tarihine gönderme yapılıyor.
Bu arada Facebook paylaşım sitesini anlatan "Social Network" filmine, ağırlıklı olarak Facebook kullanıcısı gençlerden daha çok orta yaş kuşağın rağbet ettiği anlaşıldı. Filmi izleyen seyircilerin yaş grubu dağılımı incelendiğinde Facebook'un öyküsünü merak edenlerin 15-20 yaşındakilerden çok, 25 yaş ve üzeri ile orta yaştakiler olduğu belirlendi. Sitenin en seri kullanıcıları büyük olasılıkla sinemaya gitmek yerine, bilgisayar ve iphone aracılığıyla Facebook'tan iletişimi sürdürmeyi tercih etmişti.
Soical Network filmi 22 Ekim'de Türkiye'de gösterime giriyor.
En Çok Okunan Haberler
- Op. Dr. Dericioğlu başında poşetle ölü bulundu
- Suriyeliler memleketine gidiyor
- 500 bin TL'nin aylık getirisi belli oldu
- Yaş sınırlaması Meclis’te
- Marmaray'da seferler durduruldu!
- Suriye'de herkesin konuştuğu ölüm listesi
- İlber Ortaylı canlı yayını terk etti!
- Apple'dan 'şifre' talebine yanıt!
- Erdoğan'dan işgale 'isimsiz' tepki
- Suriye'nin yeni başbakanından ilk açıklama