Ligatus Türkiye’de yeni atama
Alman medya devi Bertelsman’ın doğal reklam şirketi Ligatus, Türkiye Yayıncı Direktörlüğü pozisyonuna yeni bir isim atadı.
Uzun yıllar Hürriyet’te ürün müdürü, NTV’de dijital yayın danışmanlığı yapan Doğa Aktaş, Ligatus’un Türkiye’deki tüm yayıncılarla en üst düzey ilişkilerden ve ortak performansı optimize etmekten sorumlu olacak.
Doğa Aktaş yeni pozisyonuyla ilgili olarak şunları söyledi: “İçinde olduğumuz süreçte birçok şirketin doğal reklam çözümleri sunduğunu görüyoruz, ancak bu şirketlerin sunduğu hizmetler ile Ligatus’un sunduğu hizmet arasında ciddi farklar bulunmakta. Ligatus’un hem yayıncı hem reklamveren ilişkilerindeki titiz seçiciliği ve üst pozisyonda konumlanması oldukça etkileyici. Marka güvenliği ve şeffaflık gibi sektördeki önemli ihtiyaçları karşılayabilen; programatik reklam alanında da öncü konumda olan Ligatus’a katkı sunacak olmaktan mutluluk duyuyorum.”
Ligatus Türkiye Ülke Müdürü Emre Faks ise Doğa Aktaş’ın Ligatus’a katılımıyla ilgili şöyle konuştu: “Güven, dijital pazarlama ekosistemindeki en önemli değer haline geldi. Bununla birlikte kullanıcı verisi her geçen gün daha 'dokunulmaz' bir hale geliyor, 'rahatsızlık veren' reklam modelleri hızla işlevselliğini yitiriyor. Tüm bunlar tek işi Premium Native Reklam olan Ligatus'un yayıncılar ve reklamverenler nezdindeki önemini daha da artırıyor. Dijital yayıncılık alanında aldığı tüm görevleri başarıyla yerine getiren Doğa'nın, Ligatus'un gücüne güç katacağına yönelik inancım sonsuz.”
En Çok Okunan Haberler
- Suriyeliler memleketine gidiyor
- İlber Ortaylı canlı yayını terk etti!
- Yaş sınırlaması Meclis’te
- İBB, Bilal Erdoğan dönemindeki taşınmazları geri aldı
- ATM'lerde 20 gün sonra yeni dönem başlıyor
- Erdoğan'dan flaş 'Suriyeliler' açıklaması
- Lütfü Savaş CHP'den ihraç edildi
- Suriye’de şeriatın sesleri!
- 'Onun ne olduğunu iyi biliyoruz'
- DEM Partili vekillerle 'Suriye' atışması!