"Hızlı kilo vermek için ne yapmalı?" Biz bu sorunun yanıtını biliyoruz! İşte uzmanlardan hızlı kilo verme taktikleri...

Düzenli yaptığınız egzersizin kalitesini vücutta oksijenli bir ortam yaratarak artırabilirsiniz. Bu sayede verdiğiniz kilodan çok daha ince görünme şansına sahip olabilirsiniz.
1
"Hızlı kilo vermek için ne yapmalı?" Biz bu sorunun yanıtını biliyoruz! İşte uzmanlardan hızlı kilo verme taktikleri... Düzenli yaptığınız egzersizin kalitesini vücutta oksijenli bir ortam yaratarak artırabilirsiniz. Bu sayede verdiğiniz kilodan çok daha ince görünme şansına sahip olabilirsiniz.
Hızlı kilo kaybı için dengeli diyetin öğün sayısı 4'tür. Kahvaltı, öğle, ikindi ve akşam yemeği düzeniyle hızlı kilo verebilirsiniz.
1
Hızlı kilo kaybı için dengeli diyetin öğün sayısı 4'tür. Kahvaltı, öğle, ikindi ve akşam yemeği düzeniyle hızlı kilo verebilirsiniz.
Günde 8 su bardağı su içmeniz yeterli. Ancak uzmanlar kilo vermek değil, yağ yakışını artırmak istiyorsanız en az 13 su bardağı kadar içilmesini öneriyor.
3
Günde 8 su bardağı su içmeniz yeterli. Ancak uzmanlar kilo vermek değil, yağ yakışını artırmak istiyorsanız en az 13 su bardağı kadar içilmesini öneriyor.
Yapılan çalışmalarda farklı besinleri yemek, hem tekdüzeliği kaldırır hem de sevilen tüm yiyeceklerin yenilmesine olanak sağlar. Ama değişik yiyecekleri bu iki duygu durumunun ötesinde farklı yararları olduğunu çalışmacılar kanıtlamıştır. 

Öğleyin sebze, yoğurt, ekmek ve salata, akşamsa avuç içi kadar balık/ tavuk, ekmek yiyin. 

İki öğünü proteinden zengin besin olan sadece et ve çeşitleri ile yerseniz kilo kaybınız sebzeye göre biraz daha fazla olacaktır.
4
Yapılan çalışmalarda farklı besinleri yemek, hem tekdüzeliği kaldırır hem de sevilen tüm yiyeceklerin yenilmesine olanak sağlar. Ama değişik yiyecekleri bu iki duygu durumunun ötesinde farklı yararları olduğunu çalışmacılar kanıtlamıştır. Öğleyin sebze, yoğurt, ekmek ve salata, akşamsa avuç içi kadar balık/ tavuk, ekmek yiyin. İki öğünü proteinden zengin besin olan sadece et ve çeşitleri ile yerseniz kilo kaybınız sebzeye göre biraz daha fazla olacaktır.
Zayıflamak isterken kilo veriminizin durmamasını ve daha ince görünmeyi istiyorsanız yavaş tempoda yürüyüşü tercih edin.

Egzersiz yaparken daha fazla yağ kitlenizin yanmasını istiyorsanız mutlaka bol oksijen kullanımı sağlayacak bir teknik geliştirmelisiniz. Bunun en kolay yolu egzersiz süresince sadece burundan nefes alıp vermektir.
4
Zayıflamak isterken kilo veriminizin durmamasını ve daha ince görünmeyi istiyorsanız yavaş tempoda yürüyüşü tercih edin. Egzersiz yaparken daha fazla yağ kitlenizin yanmasını istiyorsanız mutlaka bol oksijen kullanımı sağlayacak bir teknik geliştirmelisiniz. Bunun en kolay yolu egzersiz süresince sadece burundan nefes alıp vermektir.
15 adeti geçmeyecek şekilde Antep fıstığı yiyin

Ara öğünlerde ne yediğiniz kilo vermenizde önem kazanır. Yapılacak 1 ara öğünde içerdiği bakır ve manganezle mükemmel kaynak olan Antep fıstığı bu kadar az yemeyle bile doyuma kolaylıkla ulaştıran nadir besinlerden.
5
15 adeti geçmeyecek şekilde Antep fıstığı yiyin Ara öğünlerde ne yediğiniz kilo vermenizde önem kazanır. Yapılacak 1 ara öğünde içerdiği bakır ve manganezle mükemmel kaynak olan Antep fıstığı bu kadar az yemeyle bile doyuma kolaylıkla ulaştıran nadir besinlerden.