Kapat

Son Haberler

A+ A-

"En İyi Çağrı Merkezi"

Yapı Kredi, "En İyi Çağrı Merkezi" ödülüne layık görüldü. IMI Conferences tarafından düzenlenen ve çağrı merkezlerinin 13 farklı kategoride değerlendirilen 4. İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri'nde, Yapı Kredi yarıştığı 5 kategorinin dördünde ödüllerin sahibi oldu.
Yayınlanma tarihi: 20 Eylül 2008 Cumartesi, 10:52

IMI Conferences tarafından düzenlenen, 4. İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri’nde, çağrı merkezi sektörlerinden 23 yöneticinin jürilik yaptığı değerlendirmelerde Yapı Kredi, “250+ Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Çalışan Deneyimi”, “En İyi Performans Gelişimi” kategorilerinde “En İyi Çağrı Merkezi” seçilirken, “İşitme Engelliler İçin Online Chat Hizmeti”yle de Jüri Özel Ödülü’nü kazandı.

Yapı Kredi Alternatif Dağıtım Kanalları Yönetimi Başkanı Yakup Doğan, ödül töreninde yaptığı açıklamada, “Geçen sene olduğu gibi bu sene de kendine özgü, yenilikçi ve benzeri olmayan çalışmalarla Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi seçildik, bundan dolayı çok büyük onur ve gurur duyuyoruz. 700 kişiden oluşan çok deneyimli çağrı merkezi ekibimiz ile ayda yaklaşık 2.5 milyon çağrıya “Hizmette Sınır Yoktur” anlayışımızla cevap veriyoruz. Bu da bizi her zaman en iyi yapıyor” dedi.

Cumhuriyet İMECESİ

En Çok...

okunanlar

yorumlananlar

beğenilenler