Gençlik Kampı’nda dolu dolu tatil

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin Lara sahilindeki 'Gençlik Kampı'nda 10-15 yaş arası öğrenciler hem tatil hem de çeşitli el becerileri eğitimi alıyor. 5’er günlük kampa katılanlar, "Günlerimiz dolu dolu geçiyor. Hem tatil, hem de birşeyler öğreniyoruz" diyorlar.

Yayınlanma: 12.07.2013 - 16:45

Bu yıl 5’incisi düzenlenen Gençlik Kampı bu yıl da yoğun ilgi görüyor. Öğrenciler, eğitmenler eşliğinde doğa ve denizle baş başa bir tatil yapıyor. Kamp sürecinde öğrenciler, yeni arkadaşlar edinerek, problem çözebilmeyi, uyumlu şekilde hareket edebilme becerisini ve takım oyunları ile de eğlenerek öğrenme fırsatını yakalıyor. Öğrenciler her gün yüzme, drama, halk oyunları, el sanatları, takım oyunları, domino, satranç, voleybol, futbol ve kitap okuma gibi aktivitelerle dolu dolu zaman geçiriyor.

Kampta 30 çadır bulunuyor. 8 deneyimli eğitmen eşliğinde de eğitim veriliyor. Akşamları açık hava sinemasında film izleyen gençler, kamp süresince ‘Şeker Portakalı’ adlı kitabı okuyor.

Her hafta 100 öğrenci kamptan yararlanıyor. Son günlerinde ise veda gecesi düzenleniyor. Öğrenciler veda gecesinde hafta boyunca öğrendiklerini bir gösteriyle sunuyor. Geçen yıl kamptan 800 öğrenci yararlanmıştı.

Kamptan yararlanan öğrencilerden Nihal Gündüz, “Kampta çok eğlendim. Her türlü aktivite var. Kitap okuyoruz, spor yapıyoruz, film izliyoruz” derken Metin Saraç “Kamp çok eğlenceli, yemek çeşitlerini ayırmamayı öğrendim. Hep birlikte gülüyor, üzülüyoruz” diye görüşlerini bildirdi. Murat Taş, “Yüzmeyi burada öğrendim. İyi ki buraya gelmişim. Çok mutluyum” dedi. Dicle Tekingündüz ise “Burada çok fazla şey gördük. Paylaşmayı, arkadaşlığı ve dayanışmayı öğrendim” diyerek özetledi kamp sürecini.