YouTube ve Facebook artık cepten yemeyecek

Vodafone, Türkiye’de ilk defa Facebook, Instagram, YouTube, Spotify, WhatsApp, Twitter ve Messenger gibi dünyanın en popüler uygulamalarını, internetten yemeyen ‘Vodafone Pass’ paketlerini abonelerinin hizmetine sundu. Vodafone yeni paketlerle gigabayt sayma dönemini sona erdirmeyi amaçlıyor.

Yayınlanma: 20.08.2017 - 22:33
Abone Ol google-news

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, Vodafone Pass’in tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, hızla dijitalleşen dünyada kullanıcıların biten gigabaytlarla uğraşmak, ek paket almaya çalışmak ve WiFi peşinde koşmak istemediğini söyledi. Aksoy, “En özel duygu ve anılarımızı paylaştığımız, yemekten müziğe pek çok tutkumuzu yaşadığımız dijital dünyada gigabaytların da ölçüsü olmasın istedik. Gigabayt sayma dönemini sona erdiriyoruz” dedi.

1 milyar yatırım

Aksoy, Vodafone müşterilerinde aylık ortalama internet kullanımının 4 GB olduğunu ve internet tarifelerinin yüzde 13’ünü Instagdam, yüzde 11’i Facebook yüzde 10.5’inin YouTube ve yüzde 1’inin de Twitter’de harcadığını vurgulayarak, Vodafone Pass paketlerinde Türkiye’de ilk kez en popüler video, müzik, sosyal medya ve iletişim uygulamalarının bir arada olduğunu ve tarifedeki internetten yemediğini dile getirdi.

Son 10 yılda yaptıkları yatırımın 20 milyar liraya çıktığını anımsatan Aksoy, “Geçen yıl yaptığımız yatırım ise 1.2 milyar lira. Gelecek yıl da 1 milyar liranın üzerinde yatırım yapmayı planlıyoruz. Bu yatırımın hemen hemen tamamı altyapıya gidecek” diye konuştu.

Aksoy, Türkiye’nin numara taşımada çok özgür bir pazar olduğunu belirterek “Türkiye pazarı müşteri devinim oranının diğer pazarlara göre fazla olduğu bir pazar. Türkiye’deki tüm abonelerin yüzde 25’i operatörler arasında geziyor. Bizim şu anki müşteri sayımız 22.8 milyon” dedi.


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon

En Çok Okunan Haberler