Şikayet etmekle kalma
Avustralyalı iki girişimci sosyal medyadaki ‘şikâyet kirliliğini’ azalma ve yapılan şikâyetlerin yetkililere ulaştırılarak düzeltilmesine yardımcı olmayı hedefleyen bir telefon uygulaması geliştirdi.
Winja adındaki uygulamada, kullanıcılara umumi tuvaletlerden kahve fiyatlarına kadar her alanda ürün ve firma adı vererek şikayetlerini özgürce dile getiriyor. Şikâyetler hakkında ilgili firmaları da bilgilendiren uygulama, bu sayede verimli bir süreç oluşturulmasını sağlıyor.
En Çok Okunan Haberler
- Gram altında zirve için rakam verildi
- İmamoğlu'ndan Edanur açıklaması
- Cumhuriyet'e açıkladılar: İmamlık yapıyordu
- AKP İstanbul'u kapatıyor!
- Murat Kurum'a 'yeni görev' iddiası
- Kadıköy’de Tacettin Kutay'ın kızına sözlü taciz iddiası
- 'Ferdi Tayfur' videosuna ilişkin açıklama
- Acun Ilıcalı yeni takımını duyurdu
- Tolunay Kafkas'tan Galatasaray sözleri
- Erdoğan ve Özel görüşmesi...