Hyundai'nin marka değeri elektrifikasyonla birlikte büyük oranda arttı
Hyundai'nin yoğun elektrifikasyon atakları ve gelecekteki mobilite vizyonu marka değerinin artmasında önemli bir ölçüt oldu.
Hyundai, Interbrand'ın 'En İyi Global Markalar 2023' sıralamasında marka değerini yüzde 18 artırarak 20,4 milyar dolar seviyesine çıkardı.
Hyundai açıklamasına göre, Interbrand'ın 'En İyi Global Markalar 2023' sıralamasında marka değerini 13 yıldır art arda yükselterek 20,4 milyar dolara çıkaran Hyundai, en iyi 100 marka arasında da 32'inci sıraya yerleşti. Hyundai'nin yoğun elektrifikasyon atakları ve gelecekteki mobilite vizyonu da marka değerinin artmasında önemli bir ölçüt oldu.
Hyundai, otomotiv endüstrisinin elektrifikasyon devrimini çeviklikle yönlendirirken özellikle iki retro-fütüristik elektrikli otomobili Ioniq 5 ve Ioniq 6 modelleriyle hem Amerika hem de Avrupa pazarında önemli bir alternatif olarak öne çıkıyor.
Marka, 2024'te de daha büyük bir amiral gemisi elektrikli SUV modeliyle pazar beklentilerini karşılayarak bu ivmeyi sürdürmeyi hedefliyor. Hyundai ayrıca Pony Coupe'nin tasarımını ve ruhunu miras alan N Vision 74 konseptiyle de hidrojenli yüksek performanslı araçlar üzerinde çalışmaya devam ediyor.
En Çok Okunan Haberler
- 'Radikal adımlar atılmazsa...'
- 'Ana hedef Recep Tayyip Erdoğan'
- 2025'te dolar TL ne kadar olacak?
- 7 banka artık tek ATM'den hizmet verecek
- Herkesten nefret eden 4 burç
- Müdürün odasını bastı
- Emsal olacak bir karar: Kiracıya 55 günde jet tahliye!
- 'Şehadet parmağını kaldırmasıyla mesaj vermiş'
- Erdoğan'dan 'operasyon' sonrası dikkat çeken açıklama
- Tekel bayi saldırısı davasında yeni gelişme