İstihdamı artırdık

Yenimahalle Belediye Başkanı CHP’li Fethi Yaşar, istihdama yönelik çalışmalarını anlattı.

Yayınlanma: 16.02.2019 - 17:55
Abone Ol google-news

Yenimahalle Belediye Başkanı Yaşar, istihdama yönelik çalışmalarını anlattı:

‘Taşeron değil biz yapıyoruz’

Yenimahalle Belediye Başkanı CHP’li Fethi Yaşar, ilçede 10 yıldır yaptıklarını ve Yen’i dönemde yapacaklarını anlattı. Yaşar, belediye sorumluluk alanının bölünmesine karşın çalışan sayısını 2 binli rakamlardan 3761’e yükselttiğini söyledi. Yaşar, “İhtiyacımız olan herşeyi biz yapıyoruz. Taşerona değil, çalışana yaptırıyoruz. İstihdam yaratıyoruz. 650 atanamayan öğretmene iş veriyoruz” dedi.
Yaşar, Nazım Hikmet Kongre Merkezi’nde 10. Yıl Tanıtım toplantısında konuştu. Yaşar, seçim müziğini sahnede torunlarıyla birlikte söyledi. Atatürk’ün halka yaklaşımını rehber olarak kabul ettiğini belirten Yaşar, “Kimseyi ayırmadık. Toplumu bütünleştirdik, bütününden oy aldık” diye konuştu.
Taşeronlara ihale verilerek hizmet almanın bir yöntem olduğunu anlatan Yaşar, “Ancak biz asfaltımızı kendimiz seriyoruz. Havuzları kursları biz işletiyoruz. 36 mahallemize sağlık ocağı yaptık. Biz kendi personelimizle üretiyoruz” değerlendirmesini yaptı.

‘Cumhuriyet akademisi kuracağız’

Yaşar, Yen’i dönemde yapacağı projelerini de sıraladı. İçerisinde yabancı dil, yazılım kodlama, sinema, dans, tiyatro eğitimlerinin yapılacağı Cumhuriyet Akademisi kurcaklarını belirten Yaşar, şöyle konuştu:
“Halk konservatuarı kuracağız. Yeni yaşlı yaşam merkezi, Alzahimer merkezi kuracağız. Herkes hastasını yaşlılarını emanet edebilecek. Trafik sorununu çözmek için otopark yapacağız. Gençlere destek için Gençkart uygulamasına başlayacağız. Batıkent’te 24 saat açık nöbetçi kütüphane yapacağız. Aşevini açacağız, aile terapisti psikolojik danışmanlık hizmeti için danışma merkezini açacağız.

Ne söz verdiysem yaptım 674 eseri kazandırdık. Atatürk ve Cumhuriyet Müzesi yapacağız. Doğada Eğitim Merkezi’ni kent dışında kuracağız. Kamp ve izcilik eğitimleri yapılacak.”