Alo CHP geliyor
Cumhuriyet Halk Partisi, yurttaşlara 7 gün 24 saat yurttaşa hizmet verecek bir çağrı sistemi kuracak. 81 ilde ve 100 binin üzerinde ilçede halkla ilişkiler birimleri kurulacak. Tüm seçmenlere 444 0 CHP (247) ya da 444 2011 olması beklenen telefon numaralarından CHP'ye erişebilecek.

CHP, 7 gün 24 saat yurttaşa hizmet verecek çağrı merkezi kurmaya hazırlanıyor. Çağrı merkezinin numarasının “444 0 CHP” veya “444 2011” olması beklenirken Genel Merkez’e gelen tüm yurttaş başvurularına da geri dönüş yapılacak. CHP gönüllülerin izlenmesi için de sistem kuracak. Yeni kurulması hedeflenen sistemle mahalle sorumluları, sandık sorumlularının tüm bilgileri veritabanında güncel olarak tutulacak ve istenildiği anda hemen iletişime geçilecek. Genel merkezin telefon faturalarının azaltılması için internetten ücretsiz konuşma sağlayan SKYPE sistemi tüm il ilçe teşkilatlarına kurulacak. Genel seçimler sürecinde CHP’den milletvekili aday adayı olanlarla ilgili kamuoyu araştırması yapılacak.
CHP, yaklaşan genel seçimler öncesi yurttaşla birebir teması daha da artırmak için çeşitli adımlar atacak. CHP Genel Başkan Yardımcısı Alaattin Yüksel, “CHP Halkla İlişkiler Planı” başlıklı bir rapor hazırlayarak partinin önümüzdeki süreçte uygulamaya koyacağı faaliyetleri hakkında partilileri bilgilendirdi. CHP Genel Merkezi’nde kurulacak birim ile partiye gelen tüm telefon, elektronik posta, mektup ile gelen ziyaretçilerin talep ve görüşleri değerlendirmeye alınacak ve olumlu geri dönüş sağlanacak. Yurttaşların talep ve görüşlerinden oluşturulacak rapor, parti yönetimine sunulacak. CHP, 81 ilde ve nüfusu 100 bini geçen tüm ilçelerde de “Halkla İlişkiler Birimi” adı altında bürolar oluşturacak.
Aday adayı yoklaması
Genel seçim sürecinde CHP’den milletvekili aday adayı olacak isimlere ilişkin kamuoyu araştırması yapılacak. Aday adayının bölgede nasıl karşılandığı, yurttaşın bu isme olan ilgisi de bu araştırmalar ile ölçülecek. CHP böylece ön seçimle aday belirlenip belirlenmeyeceği yönündeki tutumunu da belirlemiş oldu. Milletvekili adayları kamuoyu araştırmaları ile halka sorulacak. Yurttaşın partiye, Genel başkana, milletvekillerine, parti yöneticilerine olan algısı da belli dönemlerdeki anketlerle ölçülecek. CHP örgütünün, parti meclisi, MYK ve milletvekillerinden memnuniyeti de yapılan araştırmalar ile belirlenecek.
7/24 iletişim
CHP, 7 gün 24 saat görev yapacak olan bir çağrı merkezi de oluşturacak. Bu birimin numarasının “444 0 CHP(247)” veya “444 2011” olmasının planlandığı kaydedildi. Bu birimde görev yapacak personel, yurttaşlardan gelen tüm başvuruları çeşitli kategoriler altında toplayarak, raporlaştıracak. Kategoriler altında toplanacak başvurular, çözülmesi ve değerlendirilmeye alınması için il, ilçe başkanlıklarına iletilecek ve takibini yapacak. Belli dönemlerde oluşturulacak nihai rapor CHP yönetimine sunulacak. İl ve ilçe teşkilatında görev yapan personele de halkla ilişkiler konusunda eğitimler verilecek.
Kapı kapı takip
CHP gönüllülerinin takibi, etkinliklerinin izlenmesi, performanslarının ölçülmesi için de bir sistem kurulacak. CHP, ayrıca Genel Başkan Yardımcısı Emrehan Halıcı’nın yürüttüğü çalışma kapsamında mahalle sorumlusu, sandık sorumlularının tüm bilgilerini veritabanında toplayacak. Hızlı iletişime geçilmesi noktasında bu veritabanından destek alınacak. Her yerleşim biriminde sokak sokak, kağı kapı örgütün yurttaşa ulaşması da istenecek. İl ve ilçe teşkilatları ile telefon iletişiminde de yeni bir modele geçilecek. Telefon faturalarının yüksek olması nedeniyle internet üzerinden ücretsiz konuşmayı sağlayan SKYPE sisteminin kurulumu da sağlanacak.

En Çok Okunan Haberler
-
Ekrem İmamoğlu'ndan flaş suç duyurusu
-
'Diploma' soruşturmasında yeni gelişme!
-
5 kişi hayatını kaybetti!
-
TÜİK şubat ayı enflasyon verilerini açıkladı!
-
AKP'li üyeler oturumu terketti
-
İBB Medya AŞ'ye operasyon!
-
'Türkiye'nin sorunlarını hangi parti çözer?'
-
Sergen Yalçın'dan flaş Galatasaray iddiası
-
'Yapılabilecek en kötü açıklama'
-
Bakanlık ünlü giyim markasını ifşa etti!