Amazon, müşterisinin akıllı ev ürünlerini kullanıma kapattı
Amazon, kargo görevlisi paketi teslim ederken akıllı kapı zilinden "ırkçı ifadeler" duyduğunu iddia ettikten sonra müşterisinin akıllı ev aletlerini kullanıma kapattığı iddialarını doğruladı.
Daily Caller’ın haberine göre, Youtuber Louis Rossmann’ın 12 Haziran’da paylaştığı bir videoda, Amazon’un, takipçilerinden birinin akıllı ev ürünlerini kapattığı iddia edildi.
Bunun üzerine Daily Caller, Rossmann’ın iddialarının doğru olup olmadığını öğrenmek için Amazon ile iletişime geçti.
'BENZER BİR DURUM YAŞANMAMASI İÇİN...'
Amazon’a Rossmann’ın videosunda anlattığı gibi müşterinin Amazon'dan satın aldığı akıllı ev ürünlerinin kullanımının kısıtlanıp kısıtlanmadığı ve çözümün ne olacağı soruldu.
Amazon Sözcüsü Simone Griffin, cevabında, müşterinin akıllı ev aletlerini kullanıma kapattıklarını doğrulayarak, şunları kaydetti:
"Müşterilere harika bir deneyim sunmak ve aynı zamanda Amazon paketlerini teslim eden sürücülerin kendilerini güvende hissetmelerini sağlamak için çok çalışıyoruz. Bu durumda, soruşturmamız sonucunda, müşterinin uygunsuz davranmadığını öğrendik ve endişelerini gidermek için doğrudan temasa geçerek benzer bir durumun tekrarlanmasını önlemenin yollarını arıyoruz.”
Olayda, kargo görevlisi Amazon’dan ürün sipariş eden kişiye paketi teslim etmek için zili çalmış, akıllı kapı zili ise “Yardımcı olabilir miyim?” cevabını vermişti ancak kulağında kulaklık olan görevli, akıllı zilin bunun devamında ırkçı ifadeler kullandığını iddia etmişti.
En Çok Okunan Haberler
- Korgeneral Pekin'den çarpıcı yorum
- Köfteci Yusuf'tan gıda skandalı sonrası yeni hamle
- Petlas Yönetim Kurulu Üyesi Özcan, uçakta olay çıkardı
- Colani’nin arabası
- Komutanları olumsuz görüş vermedi, görevlerinden oldu
- 148 bin metrekarelik alan daha!
- '100 yılda bir görülebilecek akımın başlangıcındayız'
- Milletvekilleri Genel Kurulu terk etti!
- Erdoğan'dan Suriyeliler açıklaması
- 'Bıyık altından gülüyorsunuz'