Kiğılı’nın “gözü karardı”

Kiğılı’nın “gözü karardı”

21.11.2019 12:42:00
Güncellenme:
Haber Merkezi
Takip Et:
Kiğılı’nın “gözü karardı”

Perakende sektöründe son yıllarda ezber bozan Kiğılı, bu kez de “İndirim Günleri” kapsamında bir ilke imza atıyor.

Yenilikçi vizyonu ve dünya standartlarındaki koleksiyonları ile kentli profesyonellerin vazgeçilmezi olan Kiğılı, sektörde ezber bozan adımlarına devam ediyor. ‘İndirim Günleri’ kapsamında tüketicilerin karşısına bambaşka bir mikro site ile çıkan Kiğılı’nın “gozukaraindirim.com” mikro sitesinde, moda ve trendi, en ekonomik fiyatlarla takip etmek mümkün…  Alışverişi adeta bir oyun deneyimine dönüştüren sitede tüketiciler, Kiğılı’nın son yıllarda dönüşen ve gençleşen yeni kreasyonuna en ekonomik fiyatlarla erişim fırsatı yakalıyor.

4 GÜNDE ZİYARETÇİ REKORU

Kiğılı’nın indirim günleri öncesinde tüketicilere kod kazanma fırsatı sunan  gozukaraindirim .com/ sitesinde başlatılan kampanya, kısa sürede büyük ilgi görmeyi başardı. 4 günde 60 bini aşkın tekil kullanıcı ziyareti alan sitede, şu ana kadar 9 bin kişiye indirim kodu verildi.  Kampanya kapsamında kaydını yaptırıp aktif indirim kodunu alan ziyaretçiler, aldıkları kodları 22 Kasım – 08 Aralık 2019 tarihleri arasında Kiğılı mağazalarından ve kigili.com’dan yapacakları alışverişlerde kullanarak efsane indirimlerden faydalanabilecek.

SAYISIZ SEÇENEK YER ALIYOR

Her yıl heyecanla beklenen “Gözü Kara İndirim’’ gardırobunu yenilemek isteyenler için sayısız seçenekle geliyor. Yeni sezona özel indirim fırsatları sunan Kiğılı’da her tarzdan ve her zevkten erkeğin aradıklarını bulabilecekleri yüzlerce seçenek yer alıyor.  Özel koleksiyon içerisinde; gömlekten trikoya, pantolondan, monta, parfümden çeşitli aksesuarlara kadar şıklık ve zarafeti bir arada sunan ürünler bulunuyor.

KİĞILI HAKKINDA

Türkiye’de erkek hazır giyim sektörünün oluşmasında ve gelişmesinde öncü rol üstlenen aktörler arasında yer alan Kiğılı 1938’de kuruldu. Bugün Kiğılı ve Abdullah Kiğılı Exclusive Cut markalarıyla, yurtiçinde toplam 67 ilde 225 mağazada ve yurtdışında 21 ülkede 98 satış noktasında hizmet veriyor. Çağdaş, akılcı ve stil sahibi erkekler için, her günde ve her ortamda rahatça giyilebilecek şık ve konforlu parçalar yaratıyor. Müşteri memnuniyetini odağına alan uygulamaları, mağazacılık, insan kaynakları ve teknoloji alanlarında benimsediği yaratıcı ve yenilikçi bakış açısıyla, Türkiye’de hazır giyim ve moda alanında söz sahibi lider markalardan biri olarak yoluna devam ediyor.