2025 OGM personel alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları nelerdir?

2025 OGM personel alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları nelerdir?

3.12.2025 12:21:00
Güncellenme:
Haber Merkezi
Takip Et:
2025 OGM personel alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları nelerdir?

Orman Genel Müdürlüğü birimine 496 personel alımı yapılacak. Biyolog, diyetisyen, laborant, tekniker, koruma ve güvenlik görevlisi, şoför-operatör, garson, bulaşıkçı, büro personeli, avukat gibi kadrolara alımlar olacak. Peki, 2025 OGM personel alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları nelerdir?

Orman Genel Müdürlüğü’ne ait başvuru kılavuzunda personel alımı ayrıntıları belli oldu. Peki, 2025 OGM personel alımı başvurusu nasıl yapılır, şartları nelerdir?

ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHLERİ

Tarım ve Orman Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğüne 496 sözleşmeli personel alımı için başvurular 20 Kasım-4 Aralık tarihlerinde yapılacak.

Adaylar 20 Kasım-4 Aralık tarihlerinde "Orman Genel Müdürlüğü-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım ve Kariyer Kapısı" (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) adresi üzerinden başvuru yapabilecek.

OGM PERSONEL ALIMINDA LİSANS MEZUNLARI İÇİN KADROLAR

  • 20 Mühendis,
  • 30 Büro personeli,
  • 4 Avukat,
  • 2 Biyolog,
  • 1 Diyetisyen

OGM PERSONEL ALIMINDA ÖN LİSANS MEZUNLARI İÇİN KADROLAR

  • 1 Laborant,
  • 2 Tekniker

OGM PERSONEL ALIMINDA ORTAÖĞRETİM MEZUNLARI İÇİN KADROLAR

  • 1 Koruma ve Güvenlik Görevlisi,
  • 296 Şoför–Operatör,
  • 2 Garson,
  • 2 Bulaşıkçı,
  • 135 Temizlik personeli

ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL ALIMI ŞARTLARI

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

18 yaşını doldurmuş olmak,

İlgili kadro için aranan mezuniyet şartlarını sağlamak,

KPSS (B) grubu puanına sahip olmak,

Görevini yapmaya engel sağlık sorunu bulunmamak,

Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasının olumlu sonuçlanması,

Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak.