İstanbullular dikkat: İki ilçede 14 saatlik su kesintisi yapılacak

İstanbullular dikkat: İki ilçede 14 saatlik su kesintisi yapılacak

22.06.2026 16:52:00
Güncellenme:
Haber Merkezi
Takip Et:
İstanbullular dikkat: İki ilçede 14 saatlik su kesintisi yapılacak

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki çalışmalar nedeniyle yarın Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerine 14 saat süreyle su verilemeyeceğini bildirdi.

 İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi'nden (İSKİ) yapılan açıklamaya göre, Kağıthane-Çeliktepe isale hattında bağlantı çalışmaları yapılacak.

Bu kapsamda, yarın (23 Haziran) saat 14.00 ile çarşamba (24 Haziran) günü saat 04.00 arasında Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerinde su kesintisi yapılacak.

Su kesintisi yapılacak mahalleler şu şekilde:

"Kağıthane'de Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe Mahalleleri. Sarıyer'de Ayazağa ve Huzur Mahalleleri."

İlgili Konular: #İSKİ #su kesintisi