Pırlantada tüketici kararsız
Pırlantalı mücevher alımında karar verme düşünme süresi bir aydan üç aya çıktı. Karar vermede en belirleyici faktör fiyat. Pırlanta almayı düşünenler internetten fiyat karşılaştırması ve kampanyalara mutlaka bakıyor.
D Diamond Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, “İnsanların pırlanta alma sürecinin uzamasını ana nedeni fiyatlar. İnsanlar önce fiyata bakıyor” dedi. Türkiye’de halen kadınların yaklaşık yüzde 15’inde pırlanta bulunduğunu anlatan Emil Güzeliş, en çok “0.21” karat tek taş alındığını ifade etti.
Ayrıca Türkiye’de pırlantanın Avrupa’ya göre yüzde 20-25 daha ucuz, olduğunu belirten Güzeliş, bu nedenle turist satışlarının da arttığını dile getirdi. Zen Pırlanta ve Blu Diamond markalarının da sahibi olan Güzeliş, “Halen Zen 140, Blu Diamond 160 mağaza oldu. D Diamond için ilk hedefimiz 200 mağazaya ulaşmak” dedi.
Etiketler:
#Pırlanta
En Çok Okunan Haberler
- Son anket: AKP eridi, fark kapanıyor
- Adliyede silahlı saldırı: Ölü ve yaralılar var!
- Ayşenur Arslan’ın Colani ile ilişkisi
- Serdar Ortaç: 'Ölmek istiyorum'
- Hatay’da yaşayan Alevi yurttaşlar kaygılı
- Köfteci Yusuf'tan gıda skandalı sonrası yeni hamle
- NATO Genel Sekreteri'nden tedirgin eden açıklama
- İBB'den 'Pınar Aydınlar' açıklaması: Tasvip etmiyoruz
- İmamoğlu'ndan 'Suriyeliler' açıklaması
- '100 yılda bir görülebilecek akımın başlangıcındayız'