Anadolu Efes, EuroLeague finalinde
EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde altın ödül kazanan tek Türk takımı olan ve bu ödülü 3 kez kazanma başarısı gösteren Anadolu Efes, bu sezon da 42 takım arasından finale kalarak çok önemli bir başarı yakaladı.
EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde altın ödül kazanan tek Türk takımı olan ve bu ödülü 3 kez kazanma başarısı gösteren Anadolu Efes, bu sezon da 42 takım arasından finale kalarak çok önemli bir başarı yakaladı.
Turkish Airlines EuroLeague ve EuroCup’ta yer alan 42 takımın pazarlama projelerinin değerlendirmeye alındığı Devotion Pazarlama Ödülleri’nde Anadolu Efes ile birlikte Alba Berlin, Kızılyıldız mts, CSKA Moskova, Fenerbahçe Beko, Valencia Basket ve Zalgiris Kaunas finale kalan takımlar oldu.
ÖDÜL KAZANAN TAKIMLAR TEMMUZ AYINDA AÇIKLANACAK
EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülleri’nde 2010, 2013 ve 2017 yıllarında altın, geçtiğimiz yıl da gümüş ödül kazanan Anadolu Efes, bu sezon da finale kalan takımlar arasına kalarak altıncı kez finale kalmış oldu. 2020 yılındaki final ile birlikte Anadolu Efes üst üste dördüncü yıl finale kalma başarısını da elde etti. Avrupa’nın en iyi pazarlama yapan takımlarının ödüllendirildiği organizasyonda altın, gümüş ve bronz ödül kazanan takımlar, EuroLeague tarafından Temmuz ayı içerisinde açıklanacak.Turkish Airlines EuroLeague’de 2019-2020 sezonu boyunca hem saha içerisinde hem de tribün doluluğunda rekorlar kıran, gerçekleştirdiği pazarlama faaliyetleri ile Avrupa genelinde fark yaratan Anadolu Efes, koronavirüs salgını döneminde oluşturduğu strateji ve yeni normal dönemine ilişkin planlamaları ile finale kalmayı başardı. Sosyal izolasyon döneminde medya mensuplarını ve taraftarlarını genel direktör Alper Yılmaz, başantrenör Ergin Ataman ve yıldız oyuncuları ile dijital ortamda buluşturan Anadolu Efes, bu dönemde yaptığı dijital iletişim çalışmaları ile basketbolun sosyal izolasyon döneminde bile taraftarların hayatında büyük yere sahip olmasını sağladı. Bu dönemde kulüp partnerleri ile güçlü iş birliğini sürdüren Anadolu Efes, mevcut partnerleri ile yaptığı yenileme anlaşmaları ve Old Spice ile gerçekleştirdiği yeni partnerlik anlaşması sayesinde basketbol ekonomisine katkı sağlamaya devam etti. Sosyal izolasyon döneminde başlattığı #UnutulmayacakSezon iletişim kampanyası ile birlikte taraftarlarının 2019-2020 sezonu ile ilgili duygularını ve anılarını paylaşmasını sağlayan Anadolu Efes’in bu kampanyası da basketbolseverlerden çok yoğun ilgi gördü. Basketbolseverlerin mesajları, fotoğrafları ve videoları ile katıldıkları iletişim kampanyasında derlenen içerikler ise kısa sürede bir mikro internet sitesinde yeniden taraftarlarla paylaşılacak.
Spor Haberleri
- Red Bull Half Court’ta kayıtlar başladı
- Manchester United'a Altay Bayındır tepkisi
- Hakim Ziyech'ten Galatasaray'a ağır fatura
- Rıdvan Dilmen'den Fenerbahçe iddiası
- 'Penaltı verse kimse bir şey diyemez'
- 'Tadic büyüklüğünü ortaya koydu'
- Mustafa Hekimoğlu'na Süper Lig'den talip
- Florentino Perez, 4 yıl daha başkanlık yapacak
- Lazio, kötü seriye 3 golle son verdi!
- Nottingham'ın çıkışı sürüyor!
En Çok Okunan Haberler
- Yöneylem'in son anketinde çarpıcı sonuç!
- Dili ve kulakları kesildi, başına baltayla vuruldu!
- O anları anlattı, görüntüleri ortaya çıktı!
- Bir haftadır haber alınamıyordu: Evinde ölü bulundu
- Türkiye'ye böyle getirildiler
- 'Turbun büyüğü' İmamoğlu mu?
- CHP Gençlik Kolları Başkanı'na soruşturma!
- 'Öcalan ev hapsine çıkmalı mı?'
- Ünlü spor spikeri maç anlatırken kalp krizi geçirdi!
- 'Kartla ödeme' kabul etmeyenler dikkat!