Avrupa hedefi için Türkiye’ye ihtiyaç var

Fransız otomotiv devi PSA Grubu bünyesinde bulunan Citroen’in Üst Yöneticisi (CEO) Linda Jackson, geçen hafta Sapanca’da gerçekleştirilen Yeni Citroen C5 Aircross’un lansmanı için Türkiye’ye geldi.

08 Eylül 2019 Pazar, 22:28
Abone Ol google-news

Toplantıda önemli açıklamalarda bulunan Jackson, Türkiye’nin marka için önemine vurgu yaparak “Citroen olarak 2021 yılında tüm dünyada 1.5 milyon adetlik satış hedefi koyduk. Bunu da Avrupa’daki satışları iyileştirerek ve pazar payını yüzde 5’in üzerine çıkararak yapacağız. Türkiye’nin bu noktada önemli bir rolü olacak. Avrupa’da büyüyebilmek için Türkiye’ye çok ihtiyacımız var” dedi.
Avrupa’da en önemli pazarlardan biri olarak gördükleri Türkiye’ye her türlü desteği vermeye hazır olduklarının altını çizen Jackson, şöyle devam etti: “Son dönemde Türkiye’ye model tedarikinde yetersiz kaldığımızın farkındayız. Türkiye’yi çok önemsediğimiz için teslimat problemlerini çözmek konusunda elimizden geleni yapıyoruz.”

PSA Groupe Türkiye Başkanı Olivier Cornuaille de toplantıda açıklamalarda bulunarak, önümüzdeki yıl tüm modellerin hibrit ve elektrikli versiyonlarının da piyasaya sunulacağını, 2025’te ise tüm modellerin elektrikli olacağını söyledi. Bayi yatırımlarının da artacağını belirten Cornuaille, “Yeni bayiler açacağız. Konsept bayilerle müşterilerimize ev ortamı sunacağız. Citroen, Peugeot ve Opel’in de yer aldığı üçlü bayiler 2020’de hayata geçecek” diye konuştu.