LE PETIT MARSEILLAIS TÜRKİYE’DE !
Fransa’nın lider duş jeli markası Le Petit Marseillais, Türk tüketicisiyle buluşuyor. Geleneksel yöntemlerle, en doğal içeriklerle ve çevre dostu olarak üretilen Le Petit Marseillais, geleneksel sabunları, duş jelleri ve bakım kremleri ile Akdeniz doğasını evimize getiriyor.
Dürüstlük, gerçeklik, doğallık ve otantiklik üstüne kurulmuş bir marka olan
Le Petit Marseillais, içeriklerini ve aromalarını gerçek meyve ve çiçek özlerinden ve organik olarak üretilen bileşenlerden alıyor. Paraben ve renklendirici boya içermeyen kremli duş jellerinin benzersiz kokuları, sentetik değil tamamen doğal bitkilerden ilham alınarak hazırlanıyor. Kremli formülleri ile cildi kurutmuyor ve nemlendiriyor.
Türk tüketicisinin yeni tanıştığı Le Petit Marseillais ürünleri içeriğinde kullanılan lavanta, badem, şeftali, bal, süt, portakal çiçeği, gelincik, vanilya, mandalina gibi pek çok doğal bileşeni tam mevsiminde, geleneksel yöntemlerle elle toplanıyor, en çevreci yöntemlerle üretilip, geri dönüşümlü ambalajları ile birçok ülkenin banyolarında yerini alıyor.
Marsilya’nın 300 yıllık efsanevi ürünü Marsilya Sabunu’ndan esinlenilerek 1984 yılında doğan Le Petit Marseillais, “Fransa’nın En Çok Sevilen” ve “Fransa’nın En Yeşil” markası olarak, bugün dünyanın 23 ülkesine Akdeniz doğasını ve sıcaklığını taşıyor.
Ülkemizde, dünyanın lider kişisel bakım ve sağlık markalarından, Johnson&Johnson tarafından pazara sunulan Le Petit Marseillais, marketler, parfümeriler ve seçkin eczanelerde doğal içerikli ve geniş yelpazedeki toplam 7 kategoriden 29 ürünü ile Mayıs ayından itibaren satışa sunuluyor.
Markanın Türkiye lansmanı nedeniyle, Fransız Sarayı bahçesinde düzenlenen Akdeniz konseptli davete, Johnson&Johnson Ülke Müdürü Hakan Ergen’in ve yöneticilerin yanı sıra, markanın uluslararası başarı hikayesini anlatan marka danışmanı Michel Azan ve ürünlerin doğal içeriklerini detaylı olarak sunan botanist Tachka Sofer de katıldı.
Marka başarı hikayesi ile “yüzyılın markası” tanımlamasına layık görülen
Le Petit Marseillais; tıpkı ikonik logosundaki denizci çocuğun Marsilya limanında oturup denizi seyretmesi gibi kalbi Akdeniz’de atan bir marka. Güzel kokuların ve renklerin, modernliğin ve zamansız değerlerin, ahengin, korunmuş bir doğanın, hayattan zevk alan geniş ailelerin bölgesi olan Akdeniz ve bu bölgede köklerini salan
Le Petit Marseillais; huzura, esenliğe ve içtenliğe dayalı hayat tarzını “joie de vivre”i yansıtmak için ülkemize geliyor.
LE PETIT MARSEILLAIS ÜRÜNLERİ :
BANYO VE DUŞ JELLERİ
Cilde uyumlu PH seviyesi ve paraben içermeyen formülü ile, Le Petit Marseillais gerçek meyve ve çiçek özlü duş jelleri cildi nazikçe temizler. Kolay durulanan köpüğü, tende kalıcı iştah açıcı ve uçup gitmeyen bir koku ile yumuşacık bir cilt bırakır.
· Lavanta Balı – Gerçek Bal Özlü, Kremli Banyo ve Duş Jeli
· Süt – Ekstra Yumuşak Formüllü Kremli Banyo ve Duş Jeli
· Beyaz Şeftali ve Nektarin – Gerçek Meyve Özlü, Banyo ve Duş Jeli
· Vanilya Sütü – Gerçek Vanilya Tanelerinden, Kremli Banyo Duş Jeli
· Gelincik Sütü ve Pamuk – Gerçek Çiçek Özlü, Kremli Banyo Duş Jeli
· Portakal Çiçeği – Gerçek Çiçek Özlü, Kremli Banyo Duş Jeli
· Tatlı Badem Sütü – Gerçek Meyve Özlü, Kremli Banyo ve Duş Jeli
· Mandalina ve Misket Limonu – Gerçek Meyve Özlü, Banyo ve Duş Jeli
· Tatlı Badem Sütü – Gerçek Meyve Özlü, Kremli Banyo ve Duş Jeli
· Mandalina ve Misket Limonu – Gerçek Meyve Özlü, Banyo ve Duş Jeli
Tavsiye edilen fiyat:250 ml Duş Jeli : 7.90.-TL, 400 ml Duş Jeli : 11.90.-TL
SABUNLAR
Bir sabun uzmanının bilgi birikiminin eseri olan Le Petit Marseillais sıvı sabunları, tüm saflığını koruması için geleneksel yöntemlerle kazanlarda pişirilerek hazırlanır. Cildi nazik bir şekilde temizler ve saflık hissi yaratır. Sabunlar renklendirici boya, hayvansal yağlar ve paraben içermez.
· Lavanta Yağı – Saf Sıvı Sabun
· Süt – Kremli Sıvı Sabun
· Zeytinyağlı – Saf Sıvı Sabun
· Tatlı Badem Sütü – Kremli Sıvı Sabun
· Portakal Çiçeği – Kremli Sıvı Sabun
· Kalıp Sabun – yüzde 72 Ekstra Saf Zeytinyağı Sabunu
Tavsiye edilen fiyat:300 ml Sıvı Sabun : 6.50.-TL, 200 gr Küp Sabun : 9.90.-TL
Vücut Losyonları, El Kremleri, Dudak Kremleri ve Vücut Balmları
· Çok Kuru Ciltler İçin
Kaygan dokusu ve iştah açıcı nefis kokusu ile süt, yapışmadan cilde nüfus eder ve gün boyunca iyi bir his verir. Cilt 24 saat süren konfor ile birlikte güzelleşir, beslenir ve nemlenir. Le Petit Marseillais, çok kuru ciltleri mutlu edecek bir cilt bakımı için bu süt içinde üç harika maddeyi bir araya getirdi :
Shea Butter : Güzellik tariflerinin başlıca içeriği olan bu yağ, karite ağacının meyvesi olan bademden geleneksel yollarla elde edilir.
Tatlı Badem : Yazın sonunda hasat edilen bademlerin preslenmesiyle elde edilen yağdır.
Argan Yağı : Arganın oldukça değerli bademe benzeyen çekirdeklerinin ezilmesiyle, bal renginde, nadir ve kıymetli bir yağ açığa çıkar
· Çatlamış ve Kuru Ciltler İçin
Zengin doku ve keyif verici kokuya sahip bu süt verdiği iyileşme hissiyle birlikte, cilde yoğun bir onarım sunar ve 24 saat süren bir konfor ile birlikte cilt güzelleşir, beslenir, onarılır. Bu süt içeriğinde ise yine harika üç madde birleşmiştir :
Shea Butter : Güzellik tariflerinin başlıca içeriği olan bu yağ, karite ağacının meyvesi olan bademden geleneksel yollarla elde edilir.
Aloe Vera : Özellikle ısıya ve kuruluğa karşı dayanıklı olan aloe vera Güney Fransa güneşi altında güzelce gelişir.
Balmumu : Akdenize özgü güzellik tariflerinin en önemli içerik maddesidir.
Tavsiye edilen fiyat: 250 ml Losyon: 17.90.-TL, Dudak Kremi: 8.90.-TL
75 ml El Kremi :13.50.-TL,250 ml Vücut Balmı: 14.90.-TL
LE PETIT MARSEILLAIS “Sevgi Dolu Bir Hikaye” :
Fransız La Provençal gazetesinin tasarımcı editörü Bernard Lengelle, güzel bir günde, Marsilya ziyaretinde, limana indiğinde 300 yıllık geleneksel Marsilya sabununu satan tezgahların önündeki kalabalıkları fark etti. Pazardakiler bu farklı kokulardaki ve renklerdeki kalıp sabunların tezgahlarında büyülenmiş bir şekilde vakit geçiriyorlardı. Bernard’ın aklında aniden bir fikir belirdi : Sabun satmanın farklı bir yolu; görerek değil, koklatarak satmak.
Geleneksel Marsilya Sabunu üretim yöntemine bağlı kalarak, saf zeytinyağı içeren bir sabun üretti ve daha kolay kullanılabilmesi için küçük küplere kesti. Banyoyu daha da zevkli bir hale getirebilmek için sabununu doğal maddelerle renklendirdi. Geleneklerine bağlı olan bu sabununa “Le Petit Marseillais” (Küçük Marsilyalı) adını verdi. Aslında bu marka ismi devamlılık ve geleneklere saygının bir göstergesiydi.
Bernard Lengelle ayrıca markanın değerlerini ve kimliğini de belirledi. Bu doğal sabunun, tüm ambalajlarının ve şişelerinin mütevazi ve sade olmasına karar verdi. Markasındaki “Marseillais” ismi, Marsilya sabununa bir gönderme olduğu gibi aslında Provence bölgesinin topraklarının kokularını ve renklerini de hatırlatacaktı. Markadaki küçük anlamına gelen “Le Petit” kelimesi ise, saflık, doğallık, mış gibi görünmek değil gerçekten öyle olmak gibi, bir çocuğun taşıdığı tüm değerleri markasına yansıtması içindi.
Bernard Lengelle, sabunun alışılmadık logosu için Marsilya Limanında oturan ve geleceğe doğru bakan bir küçük denizci yarattı: Markanın kimliği ve değerleri gibi; kalbi Akdeniz’de olan sade, doğal, içten ve otantik bir çocuk.
Böylece 19 Haziran 1984 yılında Le Petit Marseillais doğdu.
Fransızların En Çok Sevdiği Marka!
Gelenekselliğin kokusunu ve üretim bölgesinin doğa harikası ürünlerini taşıyan
Le Petit Marseillais, kısa sürede büyük başarı göstererek, 1996 yılında yüzde 95 bilinirliğe ulaştı ve “yüzyılın markası” olarak adlandırıldı. 2000 yılında temizlik pazarının liderliğine yerleşirken, 2002 yılında da Fransa’nın en çok sevdiği marka seçildi. Aynı yıllarda Le Petit Marseillais global pazarları da keşfe çıktı.
Dünya’yı Keşfediyor
Fransa sınırlarını aşmasına karar verildiğinde, Le Petit Marseillais, sadece kalitesini değil, özgünlüğünü ve Provence rüyasını da başka ülkelere taşıdı. İlk olarak Belçika ve İsviçre gibi Fransızca konuşulan ülkelere ve ardından 2009 yılında da Kuzey Afrika, Yunanistan, Portekiz, İspanya ve İtalya’ya ulaştı. 2011 ve 2012 yıllarında ise Rusya, Ukrayna ve Belarus, Kazakistan ve Azerbeycan pazarlarında yerini aldı. Hızla büyüyen marka 2014 yılında ise Balkanları keşfetti ve Polonya, Hırvatistan, Sırbistan, Romanya, Slovenya, Bosna-Hersek ve Bulgaristan’da tüketicilerle buluştu.
Birkaç yıl içinde dış ülkelere ihracatı, toplam gelirin yüzde 30’una ulaştı ve her yıl yüzde 15-20 arası büyüme gösteriyor.
LE PETIT MARSEILLAIS BİR ÇEVRECİ: FRANSA’NIN EN YEŞİL MARKASI
Le Petit Maseillais doğduğu günden beri markanın “Çevre İçin Hep Daha Fazlası” anlayışı kapsamında, formülasyon, ambalaj ve toplumsal alanlarda 3 koldan doğaya saygı politikası yürütüyor.
Yıllardır üst üste Fransa’nın en yeşil markası seçilen Le Petit Marseillais, tüm içeriklerini geleneksel yöntemlerle topluyor ve kendi kaynaklarına zarar vermiyor. Bu anlayış ile sıkı bir politika olarak çevreyi koruyan “yeni nesil formüller” üretiyor. Fakat bu yeni nesil formüller, ürünlerin zevk veren tarafını ve etkinliğini asla azaltmıyor.
Araştırma ve Geliştirme ekibinin uzun ve zahmetli çalışmaları sonrasında ortaya çıkan yeni nesil formüller, ürünlerin doğaya en az etki etmesini sağlamak için tasarlanıyor. Böylece, tartışmalı içerikler, üretim açısından enerji sarfiyatına neden olan içerikler veya iz bırakan içerikler ürünlerde ya en az oranda ya da hiç bulunmuyor.
Le Petit Marseillais, içeriklerini ve aromalarını gerçek meyve ve çiçek özlerinden ve organik bileşenlerden alıyor. Le Petit Marseillais Kremli Duş Jelleri; paraben veya renklendirici boya içermiyor. Büyüleyici kokuları bile, bitkilerin kendisinin kokusundan geliyor. Lavanta, badem, şeftali, bal, süt, portakal çiçeği, gelincik gibi pek çok doğal bileşeni tam mevsiminde, geleneksel yöntemlerle elle toplanıyor.
Doğaya saygıyı formülasyon dışında paketlemede de sürdüren Le Petit Marseillais’nin ambalajlarının hepsi geri dönüşüme uygunken, ambalajları da daha az plastik ve aynı zamanda geri dönüştürülmüş malzemeden üretiliyor.
Toplum hizmeti ve doğaya saygı adına Le Petit Marseillais, kar amacı gütmeyene kurumlarla işbirliği yapıyor. Terracycle ile yıl boyu devam ettirdiği sosyal sorumluluk projesi ile geri dönüşümlü malzemeden üretilmiş ambalajlarını ihtiyaçlarına göre yeniden üretilen malzemelere dönüştürerek ücretsiz olarak dağıtıyor.
Yine aynı amaçla, “Green Palm Sustainability” projesi kapsamında palmiye ağacı yağının üretiminde sürdürülebilir tarıma destek oluyor.
En Çok Okunan Haberler
- Rus basını yazdı: Esad ailesini Rusya'da neler bekliyor?
- Esad'a ikinci darbe
- Türkiye'nin 'konumu' hakkında açıklama
- İmamoğlu'ndan Erdoğan'a sert çıkış!
- Çanakkale'de korkutan deprem!
- Naci Görür'den korkutan uyarı
- Kalın Colani'nin yolcusu!
- Kurum, şişeyi elinin tersiyle fırlattı
- 6 asker şehit olmuştu
- Erdoğan'a kendi sözleriyle yanıt verdi