Haaretz gazetesi, İran Atom Enerji Kurumu Başkanı Ali Akber Salehi'nin "Takas anlaşması ile bizim uranyum zenginleştirme faaliyelerimiz arasında bir bağ yok. Uranyumu yüzde 20 oranında zenginleştirme çalışmalarımızı sürdüreceğiz" sözlerine dikkat çektiği haberinde Nato Başkomutanı ABD'li Oramiral Stavridis'in bir değerlendirmesini de aktardı.
Oramiral Stavridis, Tahran'daki anlaşmayı "potansiyel iyi bir gelişme" olarak nitelerken anlaşmaya ilişkin "Hepimizin ümit ettiklerimizin bir örneğidir, yani İran rejimini iyi davranmaya cesaretlendiren bir diplomatik sistem" diye konuştu. Stavridis ayrıca "Açık ki daha katetmemiz gereken bir milyon mil var" değerlendirmesini sözlerine ekledi.
