The Economist'ten yalanlama

The Economist Dergisi Türkiye Temsilcisi Amberin Zaman, ''Merkezi Londra'da olan The Economist Dergisi, herhangi bir zamanda Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, dünyanın en zengin liderleri arasında yer aldığına ilişkin bir yayın yapmamıştır'' dedi.

05 Mayıs 2010 Çarşamba, 19:09
Abone Ol google-news

The Economist Dergisi Türkiye Temsilcisi Amberin Zaman, TBMM Genel Kurulunda CHP'li bazı milletvekillerinin Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın mal varlığı ile ilgili iddiaları hakkında, şu açıklamayı yaptı:
''Sayın CHP milletvekili böyle bir bilgiye nereden ulaşmış bilemem. Ama tümüyle hayal ürünüdür. Merkezi Londra'da olan The Economist Dergisi, herhangi bir zamanda, Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile ilgili, dünyanın en zengin liderleri arasında yer aldığına ilişkin bir yayın yapmamıştır. Böyle bir bilgiye de biz sahip değiliz.''