Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi

Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
06 Eylül 2018 Perşembe, 17:11
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Amerikan kahve devi Starbucks, Milano'da açtığı ilk mağazası ile İtalyan pazarına girdi.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Piazza Cordusio’daki tarihi Posta binasının içinde açılan Starbucks Reserve Roastery, Starbucks’ın endüstriyel kahve anlayışına karşı olan İtalya’daki ilk mağazası olurken, marka 2018 sonlarından itibaren Milano’da başka mağazalar da açmayı planlıyor.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Howard Schultz'a 35 yıl önce Starbucks deneyimini yaratmak için ilham veren İtalyan espresso kültürüne saygı niteliğinde tasarlanan 2.300 metrekarelik Reserve Roastery, moda ve kültürün başkentlerinden biri olan Milano’da kahve kavurma, demleme ve miksoloji gösterisi sunuyor.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
MİLANO'YA UYGUN TASARIM Merakla beklenen Milano’daki Roastery, İtalyan misafirler için şehre bir saygı duruşu niteliği taşıyor. Bu akşam gerçekleşecek resmi açılış kutlamasının ardından, Roastery kapılarını açılıyor.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks'ın dünyadaki 78. pazarı olan İtalya'ya gelişi, şirketin tarihindeki diğer hiçbir pazara girişimine benzemiyor. Milano, Starbucks'ın yeni bir ülkedeki mağaza varlığını Roastery formatı ile kurduğu ilk şehir olma niteliğini taşıyor. Seattle Roastery (2014) ve Şanghay'daki Roastery (2017) olmak üzere dünyada sadece iki tane daha Roastery bulunuyor.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Milano’daki 2,300 metrekarelik Roastery, Piazza Cordusio'daki Palazzo della Poste binasında, Duomo, Galleria Vittorio Emanuele II ve Scala Tiyatrosu gibi ikonik tarihi eserlere birkaç sokak uzaklıkta bulunuyor.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Roastery’nin açılmasının ardından Starbucks, 2018 sonlarından itibaren lisanslı iş ortağı Percassi ile birlikte Milano'ya yeni kafeler de açacak. Bu mağazalar, İtalyan pazarına özgü kahve kültürünü yansıtırken Starbucks’ın ikonik içecek ve yiyeceklerini de sunacak.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
TÜRKİYE'DE 423 ŞUBE 2003 yılında Türkiye'ye giren ve Shaya tarafından işletilen kahve mağazaları zinciri Starbucks'ın Türkiye'de 423 şubesi bulunuyor.
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
ŞEF ROCCO PRİNCİ Starbucks, Reserve Roastery’de dünyanın 30 ülkesinden küçük partiler halinde tedarik edilen ve ilk kez Avrupa’da kavrulan sınırlı miktarda Arabica kahvesi ve yanında ünlü şef Rocco Princi'nin fırınından çıkmış taze artizan lezzetlerle deneyim sunucak. (NTV)
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi
Starbucks, İtalyan pazarına görsel şölen ile girdi