"Afganistan'da 30-40 yıl kalabiliriz"

"Afganistan'da 30-40 yıl kalabiliriz"

8.08.2009 08:06:00
Güncellenme:
Takip Et:

Britanya'nın bu ay sonunda görevine başlayacak yeni Genelkurmay Başkanı General David Richards, Britanya askerlerinin Afganistan'da 30-40 yıl daha kalabileceğini söyledi.

Britanya'nın yeni Genelkurmay Başkanı General David Richards, The Times gazetesine yaptığı açıklamada, "Britanya ordusunun Afganistan'daki rolünün değişebileceğini, ancak askerlerin Afganistan'da 30-40 yıl daha kalabileceğini" belirtti.

Richards, NATO birliklerinin Afganistan'dan tamamen çekilme ihtimali bulunmadığını da kaydetti.

Afganistan'daki NATO gücü bünyesinde 9 bin 100 Britanya askeri görev yapıyor. Afganistan'da 2001'den beri 195 Britanya askeri öldürüldü.