Gül-Erdoğan İstanbul'da bir araya geldi

Gül-Erdoğan İstanbul'da bir araya geldi

31.10.2009 16:24:00
Güncellenme:
Takip Et:
Gül-Erdoğan İstanbul'da bir araya geldi

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile yaptığı görüşme sona erdi. Tarabya'daki Huber Köşkü'nde yapılan haftalık olağan görüşme, yaklaşık 1.5 saat sürdü.