İster arazide ister şehirde
Opel'in Mokka modeli 4 çeker çekiş sistemiyle dikkat çekiyor.
Opel, Mokka ile SUV segmentinin birçok özelliğini sunmayı başarıyor. Ön bölümde aracı güçlü gösteren marka logosu ve geniş ızgara dikkat çekiyor. Şişkin ve kaslı yapısıyla bakışları üzerine çeken araç, içine girildiğinde geniş ve konfor sunuyor.
Donanım seviyesine göre farklılık gösterse de; iki bölmeli torpido gözü, sürücü diz bölgesi saklama gözü, gözlük saklama kabı, güneşlik bilet saklama cebi, orta konsol saklama gözü, ön ve arka kapı cepleri, orta konsol bardak tutucuları ve kapaklı saklama gözü, ön yolcu koltuğu altında çekmece, arka kol dayama desteği saklama gözü, arka tutacaklarda ceket askı kancaları, ikaz üçgeni, ilk yardım kiti gibi ekipmanların bulunduğu özel saklama bölmesi, bagajda gizli saklama bölgesi, arka koltukların arkasında dayanıklı ve eşyalarınızı kolayca istifleyebileceğiniz saklama bölmesi gibi özelliklere de sahip bir otomobil. Kaliteli bir ses sistemine sahip olan otomobilde CD 450 Radyo/CD çaların özellikleri arasında MP3 ve WMA formatı desteği, taşınabilir müzik çalarlar ve iPod bağlantısı için aux-in ve USB girişleri, Bluetooth cep telefonu portalı bulunuyor.
6 hoparlör standart olarak sunuluyor. Sürüş pozisyonu konusunda ayarlanabilir koltuk ve direksiyon ile kısa sürede tercihinizi gerçekleştirebiliyorsunuz. Ayrıca koltukların yanlarında bulunan destekler ideal sürüş pozisyonunuzu destekleyen başka bir detay.
Türkiye’de 1.6 litre 115 beygirlik benzinli, 1.4 litre 140 beygir turbo benzinli ve 1.7 litrelik turbo dizel 130 beygirlik versiyonlarıyla satılan Opel Mokka’nın 1.4 litrelik 140 beygir güç sunan turbo benzinli modelini test ettik. Mokka, arkada oturanlar için de yeterli baş ve diz mesafesi sunuyor. Dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan Mokka, 0’dan 100 kilometre hıza 10.7 saniyede ulaşırken maksimum hızı ise 186 kilometre.
Opel Mokka’nın sürüşü keyif verici. Şehir içinde kullanımı çok rahat. Otomatik vites araç kullanmanın keyfine varıyorsunuz. Vites geçişleri çok iyi. Tepkilere cevabı gayet başarılı. Durum böyle olunca sürüş keyfi de doruklara çıkıyor. Otomatikten sıkılıp manuel kullanmak içinde vites topuzunda bulunan butonlarla vites arttırıp küçülte biliyorsunuz.
En Çok Okunan Haberler
- Son anket: AKP eridi, fark kapanıyor
- Adliyede silahlı saldırı: Ölü ve yaralılar var!
- Serdar Ortaç: 'Ölmek istiyorum'
- Köfteci Yusuf'tan gıda skandalı sonrası yeni hamle
- NATO Genel Sekreteri'nden tedirgin eden açıklama
- İBB'den 'Pınar Aydınlar' açıklaması: Tasvip etmiyoruz
- İmamoğlu'ndan 'Suriyeliler' açıklaması
- '100 yılda bir görülebilecek akımın başlangıcındayız'
- Edirne'de korkunç kaza
- Petlas Yönetim Kurulu Üyesi Özcan, uçakta olay çıkardı