Şikayet etmekle kalma
Avustralyalı iki girişimci sosyal medyadaki ‘şikâyet kirliliğini’ azalma ve yapılan şikâyetlerin yetkililere ulaştırılarak düzeltilmesine yardımcı olmayı hedefleyen bir telefon uygulaması geliştirdi.
Winja adındaki uygulamada, kullanıcılara umumi tuvaletlerden kahve fiyatlarına kadar her alanda ürün ve firma adı vererek şikayetlerini özgürce dile getiriyor. Şikâyetler hakkında ilgili firmaları da bilgilendiren uygulama, bu sayede verimli bir süreç oluşturulmasını sağlıyor.
En Çok Okunan Haberler
- Büyükşehirlerde başa baş seçim
- Emekliye promosyonda yeni gelişme!
- 'Tutulma öncesi yiyecek, su, yakıt stoklayın!'
- Bakliyat ve kuruyemiş devi iflas etti
- Erdoğan'dan 'emekli maaşı' açıklaması
- Özgür Özel'den 'anket' açıklaması!
- Murat Kurum'dan şaşırtan vaat!
- Ali Koç'tan Ankara hamlesi!
- Kurum'un eşine: 'Onun eşine aşığım'
- Bankalar 'fatura'yı müşteriye kesti