Skoda, ilk 6 ayı büyüme ile kapattı
Türkiye pazarına uygun ve akıllı çözümler sunan modelleri ile sektörde marka algısını güçlendiren Skoda, ilk 6 ayda yıl sonu hedefine ulaşmayı başardı.
Skoda, haziran ayında yüzde 2.54 pazar payı elde ederken, geçen yıl yüzde 1.88 olan ilk 6 aylık pazar payını da yüzde 2.45’e yükseltti. Skoda’nın model atağının parçası olan ve tamamı Türkiye pazarına özel geliştirilen 5 modelinin de 1.6 litre TDI dizel motor ve DSG otomatik şanzıman seçeneklerine sahip olması, bu başarının en önemli unsurları arasında yer alıyor. Ayrıca, 2014 model yılı yenilikleriyle çekiciliği artan yeni Octavia’nın yanı sıra yenilenen Superb ve Türkiye pazarına özel olarak üretilen 1.6 lt dizel otomatik şanzımana sahip Yeni Yeti, pazar payı yükselişinin arkasındaki baş aktörler olarak ön plana çıkıyor.
En Çok Okunan Haberler
- Son anket: AKP eridi, fark kapanıyor
- Adliyede silahlı saldırı: Ölü ve yaralılar var!
- Serdar Ortaç: 'Ölmek istiyorum'
- Köfteci Yusuf'tan gıda skandalı sonrası yeni hamle
- NATO Genel Sekreteri'nden tedirgin eden açıklama
- Petlas Yönetim Kurulu Üyesi Özcan, uçakta olay çıkardı
- İBB'den 'Pınar Aydınlar' açıklaması: Tasvip etmiyoruz
- İmamoğlu'ndan 'Suriyeliler' açıklaması
- '100 yılda bir görülebilecek akımın başlangıcındayız'
- Restoranlarda 'harcama limiti' uygulaması başladı