Tehlikeye rağmen hasarlı binalara girip eşya taşıdılar

Tehlikeye rağmen hasarlı binalara girip eşya taşıdılar

28.01.2020 11:44:00
Güncellenme:
Haber Merkezi
Takip Et:
Tehlikeye rağmen hasarlı binalara girip eşya taşıdılar

Elazığ’da meydana gelen 6.8 şiddetindeki depremin ardından enkaz kaldırma çalışmaları devam ediyor. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hasarlı binaların önüne yıkılacağına dair yazılar asıldı. Bakanlığın ve valiliğin binalara girilmemesi konusunda da yaptıkları uyarılara rağmen yurttaşların eşyalarını taşımaları kameralara yansıdı.