A Milli Takımımız'ın deneyimli orta saha oyuncusu Salih Özcan, ABD'yi 3-2 yenerek veda ettiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası maçının ardından açıklamalar yaptı.
Salih, "Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz" dedi.
Deneyimli oyuncu, "Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk" sözleriyle konuşmasını noktaladı.
