Türk Telekom CEO'su Ümit Önal'dan 'deprem' açıklaması: 'Ders aldık, hazırlanıyoruz'

Kahramanmaraş merkezli 11 ili etkileyen depremin ilk günlerinde iletişimde yaşanan sorunlar nedeniyle eleştirilen operatörlerden biri olan Türk Telekom’un genel müdürü Ümit Önal, “Yapılanlar, yapılamayanlar, daha iyi yapılması gerekenler vardı. Ama bunları da kendimize ödev olarak almakla beraber, biz pozitif ayrışmaya gayret eden bir şirket olduk” dedi.

Türk Telekom CEO'su Ümit Önal'dan 'deprem' açıklaması: 'Ders aldık, hazırlanıyoruz'
Abone Ol google-news
Yayınlanma: 24.02.2023 - 04:00

Türk Telekom, 2022 yılı finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Depremle ilgili değerlendirmelerde de bulunan Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, afetin ilk anından itibaren iletişimi tesis etmek için seferber olduklarını belirtti.

Önal, şu açıklamaları yaptı:

  • İlk andan itibaren Türk Telekom daha iyiydi demek bunca acının içinde etik değildi.
  • Fakat aradan geçen bunca zamandan sonra şunu ifade etmem gerekir ki eksikleri ve daha iyi yapılması gereken noktalar olmakla beraber, bunları da kendimize ödev olarak almakla beraber, biz pozitif ayrışmaya gayret eden bir şirketiz.
  • Her eleştiri bizim için bir veri fakat bununla birlikte ilk andan itibaren organize olduk. Sizin dışınızdaki etmenlerden kaynaklı koordinasyonsuzluklar, buralarda hepimizin ders alacağı konular.

ULUSAL DOLAŞIM 

Olası İstanbul depremindeki hazırlık ve sürece ilişkin durumu ise şöyle anlattı:

  • Sektör temsilcileri bakanlık düzeyinde bir araya geldik. Çok hızlı aksiyon almak için harekete geçtik.
  • Ulusal dolaşım dahil olmak üzere afet sürecinde halledebileceği durumlar var. Ulusal dolaşımla ilgili notları aldık. Pilot proje başlatacağız. 
  • Hepimize görev düşüyor. birçok şey gündemde. Bu süreç tüm operatörlere çok farklı dersler öğretti. Yaraları birlikte saracağız.

İlgili Haberler

Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon