2 ilde daha maske takmak zorunlu oldu

2 ilde daha maske takmak zorunlu oldu

20.06.2020 13:28:00
Güncellenme:
Haber Merkezi
Takip Et:
2 ilde daha maske takmak zorunlu oldu

Koronavirüs salgını nedeniyle maske takma zorunluluğu getirilen illere Bilecik ve Erzincan da eklendi. Böylece maske takmanın zorunlu olduğu il sayısı 54'e yükseldi.

Koronavirüs salgını nedeniyle maske takma zorunluluğu getirilen illere Bilecik ve Erzincan da eklendi.

Koronavirüs tedbirleri kapsamında maskesiz sokağa çıkmanın yasak olduğu il sayısı 54'e yükseldi.

Kararlar İl Hıfzıssıhha Kurulu toplantıları sonrası valiler tarafından açıklandı.

MASKE TAKMA ZORUNLULUĞU OLAN İLLER;

Ankara, Adıyaman, Afyonkarahisar, Amasya, Ardahan, Aydın, Balıkesir, Bartın, Batman, Bilecik, Bolu, Burdur, Bursa, Çanakkale, Çorum, Denizli, Diyarbakır, Düzce, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, Giresun, Iğdır, Isparta, İstanbul, Kahramanmaraş, Karabük, Kayseri, Kırklareli, Kırşehir, Kocaeli, Konya, Kütahya, Malatya, Mardin, Muğla, Muş, Nevşehir, Rize, Osmaniye, Sakarya, Samsun, Siirt, Sivas, Şanlıurfa, Şırnak, Tekirdağ, Tokat, Tunceli, Uşak, Yalova, Zonguldak.

İlgili Haberler