Kullanıcılar habersiz reklam temsilcisi olacak
Facebook kullanıcıları, yeni yıldan itibaren beğendikleri bir ürünün, internet sitesinin haber kaynağı bölümünde "habersiz temsilcisi" olabilecek.
Facebook, yeni yılla birlikte, "sponsored stories" uygulamasıyla kullanıcıların arkadaşlarının haber kaynağı kısmında görecekleri şekilde yeni bir reklam uygulaması başlatmayı planlıyor.
Kullanıcılar şimdiye dek bir ürünü beğendiklerinde, bu her zaman haber kaynağı bölümünde görünmüyordu.
Yeni uygulama, kullanıcıların arkadaşlarına, ürünü beğenenin profil resmini ve "desteklediği" ürünü, haber kaynağı bölümünde daha geniş formatta gösterecek.
Facebook yöneticileri, yeni uygulama sayesinde ciddi bir reklam geliri artışı bekliyor.
Bu güncelleme ile yılda yaklaşık 1 milyar dolarlık reklam geliri artışı bekleyen Facebook yöneticileri, "sponsored-destekçi" etiketiyle mesajların fazla zorlayıcı olmayacağı düşüncesini taşıyor.
En Çok Okunan Haberler
- 'Restoranlara gitmeyelim'
- Depremden bir saat önce '6-7.2 arası' diyerek uyarmıştı
- ‘Yok artık öyle beleşten hayat’ dedi: Mirasını açıkladı!
- 'Yarı finale çıkma şansları yok'
- ‘B.kunu çıkardılar ama’
- 'Yüzbinlerce kişi tespit ettik'
- Yatırımcılar dikkat! Gram altında yeni zirve
- AFAD: 231 ihbar geldi
- CHP'nin yeni grup başkanvekili belli oldu!
- ‘Artık şatafata son!’