Kullanıcılar habersiz reklam temsilcisi olacak
Facebook kullanıcıları, yeni yıldan itibaren beğendikleri bir ürünün, internet sitesinin haber kaynağı bölümünde "habersiz temsilcisi" olabilecek.
Facebook, yeni yılla birlikte, "sponsored stories" uygulamasıyla kullanıcıların arkadaşlarının haber kaynağı kısmında görecekleri şekilde yeni bir reklam uygulaması başlatmayı planlıyor.
Kullanıcılar şimdiye dek bir ürünü beğendiklerinde, bu her zaman haber kaynağı bölümünde görünmüyordu.
Yeni uygulama, kullanıcıların arkadaşlarına, ürünü beğenenin profil resmini ve "desteklediği" ürünü, haber kaynağı bölümünde daha geniş formatta gösterecek.
Facebook yöneticileri, yeni uygulama sayesinde ciddi bir reklam geliri artışı bekliyor.
Bu güncelleme ile yılda yaklaşık 1 milyar dolarlık reklam geliri artışı bekleyen Facebook yöneticileri, "sponsored-destekçi" etiketiyle mesajların fazla zorlayıcı olmayacağı düşüncesini taşıyor.
En Çok Okunan Haberler
- Colani'den İsrail hakkında ilk açıklama
- Emekliye iyi haber yok!
- MHP'den 'asgari ücret' önerisi
- Adnan Kale'nin ölümüne ilişkin peş peşe açıklamalar!
- Devrim Muhafızları'ndan Suriye çıkışı
- İngiliz gazetesinden Esad iddiası
- 'Seküler müdür kalmadı'
- 'Kayyuma değil, halka bütçe'
- Arda Güler'in 2 asisti Madrid'e yetmedi
- Üniversite öğrencisi, trafikte öldürüldü