Tucson yeni imajıyla satışta

Hyundai’nin C-SUV segmentindeki popüler modeli Tucson, yeni 1.6 litre dizel motoru ve teknolojik donanımlara sahip yeni iç mekânıyla Türkiye’de satışa sunuldu. Tucson’un 1.6 litrelik dizel versiyonunda 4x4 seçeneği de bulunuyor.

Tucson yeni imajıyla satışta
Abone Ol google-news
Yayınlanma: 09.09.2018 - 22:35

Satışa sunulduğu 2004 yılından bu yana tüm pazarlarda adından sıkça söz ettiren ve başarılı satış rakamlarına ulaşan Hyundai Tucson dış ve iç mekânındaki değişikliklerle artık çok daha iddialı bir model haline gelirken genişletilmiş özellikleriyle de premium rakiplerinin dikkatini çekmeyi başarıyor.
Yeni Tucson, gelişmiş güvenlik özellikleri ve Qi kablosuz şarj sistemi dahil olmak üzere yeni iç mekânıyla da öne çıkıyor. i30 ve Santa Fe modellerinde de kullanılan 8 inç dokunmatik multimedya sistemi de aracın bir diğer yeni özelliği.  

Tucson, 360 derece kamera sistemi sayesinde artık park ve en dar alanlardaki manevralarda daha yüksek konfor sunuyor. Aracın dört bir yanındaki kameralar sayesinde en sıkışık alanlarda bile rahatlıkla park imkânı sunuyor.

Çarpışma Önleme Sistemi, Akıllı Hız Sabitleyici, Stop&Go, Sürücü Dikkat Uyarısı Tucson’da sunulan diğer güvenlik donanımları.

‘Büyüme sürecek’

Türkiye’deki görevine 1 Ağustos’ta başlayan Başkan ve CEO Ickkyun Oh, yeni modelle ilgili “Tucson, hızla büyüyen SUV segmentine paralel olarak, Hyundai’nin Türkiye’de de en çok satan modellerinden biri. Hyundai olarak büyümeye ve gelişimimizi sürdürmeye devam ediyoruz. Yeni Tucson’un bu konuda elimizi daha da güçlendireceğini düşünüyoruz” dedi.  Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker ise, “Cesur tasarımı, yüksek güvenlik seviyesi ve yeni nesil 1.6 litrelik dizel motoruyla hem yeni hem de sadık tüketicilerimizi etkilemeyi arzuluyoruz. Tucson modelimizden bu yıl toplam olarak 6.000 adet satmayı hedefliyor ve bu modelimizin başarı hikâyesini sürdürmesini dört gözle bekliyoruz” dedi.

 


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon

En Çok Okunan Haberler