Türkiye'nin en değerli markası seçildi
Türk Telekom, İngiliz marka değerleme şirketi Brand Finance'nın gerçekleştirdiği ''Türkiye'nin En Değerli Markaları'' araştırmasında ilk sırada yer aldı.
Türk Telekom'dan yapılan açıklamada, Capital Dergisi'nin İngiltere'nin önde gelen marka değerleme şirketi Brand Finance ile düzenlediği Türkiye'nin En Değerli Markaları araştırmasında, Türk Telekom'un iki yıl üst üste ''Türkiye'nin en değerli markası'' olarak belirlendiği belirtildi.
Türk Telekom'un, Türkiye'nin En Değerli Markaları araştırmasına ilk kez katıldığı 2009 yılında 1,592 milyar dolarlık marka değeri ile birinci olduğu anımsatılan açıklamada, bu yıl da başarısını sürdüren Türk Telekom'un, 1,692 milyar dolarlık marka değeriyle Türkiye'nin En Değerli Markası olarak konumunu koruduğu kaydedildi.
Türk Telekom'un başarısında ses, veri, video ve içerik alanında katma değerli yakınsama ürün ve hizmetlerinin yanı sıra sürekli marka yatırımlarının önemli rol üstlendiği ifade edildi.
En Çok Okunan Haberler
- İstanbul'da berber ücretlerine dev zam!
- 'Hukuki başvurular yapılacaktır'
- Kılıçdaroğlu’ndan videolu mesaj
- Özgür Özel, Erdoğan'a seslendi
- Anlattığı anlar ortaya çıktı!
- Kayak merkezinde korkunç anlar... 17’si ağır 30 yaralı!
- Erdoğan'dan Özel'in 'savaş ilanı' sözlerine yanıt
- Akaryakıt tankeri patladı!
- 'Daha sert adımlar atacağız'
- Kızılcık Şerbeti'nin 'Nilay'ı senaryoyu ifşa etti!