P&G Türkiye'nin Yıldız Anneler projesi Türkiye'ye 10 yıldır katkıda bulunuyor!
Sadece üstün performanslı ürünleriyle değil kurumsal vatandaşlık kavramıyla ele aldığı çalışmalarla hayata değer katmak ve yaşamları iyileştirmeyi hedefleyen P&G Türkiye, bu kapsamda yürüttüğü Yıldız Anneler projesi ile 10 yıldır ülkemizde spor kültürünün gelişimine katkıda bulunuyor.
P&G Türkiye Yıldız Anneler projesinin 10. Yılında, ilkini 2014 yılında yaptığı Spor Kültürü Araştırması’nı yineledi: 'Bugün her 10 çocuktan 5’i düzenli spor yapıyor'
Türkiye’de spor kültürünü yaygınlaştırmak ve çocukları spora teşvik etmek amacıyla 2014 yılında başlattığı Yıldız Anneler Projesi’nin 10. yılında P&G Türkiye, destek verdiği sporcu ve anne sayısını 47’ye yükseltirken, verdiği ilhamla ülkemizde spor yapan çocuk sayısının artmasına da katkıda bulundu. Proje dahilinde her 5 yılda bir gerçekleştirilen Spor Kültürü Araştırması’na göre; 2014’te düzenli spor yapan çocuk sayısı her 10 çocukta 2 çocuktu. 2019’da bu sayı 3 çocuğa ve 2024’te ise 5 çocuğa ulaştı. Araştırma, sporu bir meslek olarak seçmesini isteyen ebeveynlerin sayısının ise 5 yıl öncesine oranla yüzde 18 artarak, yüzde 55’e yükseldiğini ortaya koydu.