Acil durum telefonları hizmete girdi

İstanbul Atatürk Havalimanı'nda, karşılaşılması mümkün birtakım acil durumlar için acil yardım telefonları hizmete girdi.

Acil durum telefonları hizmete girdi
Abone Ol google-news
Yayınlanma: 21.08.2009 - 11:06

TAV Havalimanları Holding tarafından işletilen İstanbul Atatürk Havalimanı'nda, meydana gelebilecek acil durumlar için tasarlanan acil yardım telefonları hizmete girdi.

TAV tarafından yapılan açıklamaya göre, havalimanı'nda ortaya çıkan herhangi bir acil sağlık ve güvenlik ihtiyacında kullanılmak üzere, İç ve Dış Hatlar Terminalleri ile Katlı Otopark'a belirlenen stratejik noktalara yerleştirilmiş olan 49 "acil yardım telefonu" üzerinde dört tuş bulunuyor. Telefon üzerinde bulunan birinci tuş" Acil Sağlık Yardım", ikinci tuş " Yangın İhbar", üçüncü tuş " Polis Haber Merkez"i, dördüncü tuş ise " Terminal Operasyon Merkezi" hattına bağlantıyı sağlıyor.

Sistemdeki " Acil Sağlık Yardım" tuşu kullanıldığında, çağrıyı alan personel, arayan kişinin yerini bilgisayar ekranından saptayabiliyor. Böylece sağlık personeli, olay yerinin tarif edilmesine gerek kalmadan müdahe için harekete geçiyor.

TAV İstanbul Genel Müdürü Kemal Ünlü, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, bu sistemin yolcular, yolcu beraberinde bulunan kişiler ve havalimanı çalışanlarının,gerekli görüldüğü acil durumlarda belirlenen merkezlere telefon numarası bilmeden, anında haber verebilmelerinin amaçlandığını belirtti.

Ünlü ayrıca, her telefonun bir lokasyon kodu olup çağrının hangi noktadan geldiği bilgisinin şu an için sadece "Acil Sağlık Yardım" hattında görülebildiğini ve kısa bir sürede mevcut santralin geliştirilmesiyle birlikte tüm çağrı merkezlerindeki görevlilerin arayan noktayı anında görebileceklerini belirtti.


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon

En Çok Okunan Haberler