''Cep''i kullanan da şikayet eden de çok
Vatandaşlar en çok cep telefonu faturalarından şikayetçi oldu. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na (BTK) son 7 aylık dönemde 31 bin 532 şikayet gelirken, bunların yüzde 48'ini GSM hizmetleri oluşturdu.
BTK'nın Türkiye Elektronik Haberleşme Sektörü Raporundan yaptığı derlemeye göre, 1 Ağustos 2012-28 Şubat 2013 tarihleri arasında kuruma 31 bin 532 şikayet yapıldı. Bu şikayetlerin 27 bin 182'si cevaplanırken, 2 bin 62'si işleme konuldu, 1.896'si ise reddedildi.
Şikayetlerin sektör bazında dağılımına bakıldığında, en fazla şikayetin yüzde 48'le GSM hizmetleriyle ilgili olduğu görüldü. Şikayetlerin yüzde 34'ü internet, yüzde 11'i uydu platform, yüzde 6'sı sabit telefon, yüzde 1'i ise Kablo TV hizmetleriyle ilgili gerçekleşti.
Vatandaşlar en çok faturadan şikayetçi
Vatandaşlar en çok faturalardan şikayetçi oldu. Tüketici şikayetlerinin konusuna göre dağılımında en fazla şikayet konusunun başında yüzde 43 ile uydu platformda fesih/geçici durdurma yer aldı. Konusuna göre şikayetlerde yüzde 39'luk oranla GSM faturaları yüzde 21 ile Kablo TV faturaları, yüzde 20 ile internet faturaları ve yüzde 20 ile de sabit telefon faturaları şikayet edildi.
İlgili sektörlerde en fazla şikayet edilen konular ve toplam şikayetçi içindeki payları şöyle:
Sektör Konusu Pay (Yüzde) GSM Faturalar 39 İnternet Faturalar 20 Uydu platform Fesih/geçici durdurma 43 Sabit telefon Bağlantı sorunu 20 Kablo TV Faturalar 21
En Çok Okunan Haberler
- Cinsel içerikli videolar çeken karı-koca tutuklandı
- İstanbul'da berber ücretlerine dev zam!
- Kılıçdaroğlu’ndan videolu mesaj
- 'Hukuki başvurular yapılacaktır'
- Özgür Özel, Erdoğan'a seslendi
- Anlattığı anlar ortaya çıktı!
- Ölü ve yaralılar var!
- Kayak merkezinde korkunç anlar... 17’si ağır 30 yaralı!
- Erdoğan'dan Özel'in 'savaş ilanı' sözlerine yanıt
- Cem Yılmaz'ın yeni evi dudak uçuklattı!